torstaina, marraskuuta 26

Ruskee ja sellassii mummuruusukuvioita...tosi makee!

Katsoin Mariaa ja siinä sanottiin että kaikki muut miestanssijat on kikeliskokkelis pikku-homoja paisti Sami Saikkonen O____o On muutenkin mielenkiintoisia haastateltavia siellä, ainoo häiritsevä asia on se että ohjelman emäntä Maria näyttää ja kuulostaa Iran äidiltä ja käyttäyykin lähes samalla tavalla!

Mjoo'o, mulle kuuluu sairaslomaa nyt sitte tammikuuhun asti, jonka jälkeen pääsen jonnekkin osastolle johonkin kuntoutukseen...siellä oli joku vähän isompi herra lääkäri asnonut että mua ei saa pitää normaalissa työelämässä.

Lapselista PASKAA sanon minä, tuntee muka mut paremmin ku minä ite...nojoo, tarttee vaan kattoo koulutus uusiks, Kokemäellä ei oikeen kuulemma sovi olla jokatoinen vuosi sairaslomalla :D


Joululahjojen lannalta kuuluu hyvää. Lähes kaikki lahjat on päätety, ja nyt on jo 3 valmiina 23:sta, aika hyvin.


Eilen olin optikolla ja totesivat siellä että tartten ihan tosissani silmälasit, joten oon käynyhiukan katteleessa. Ongelma on vaan siinä että näytän oudolta silmälaseissa ja sen takia mitkään lasit ei sovi mulle...paitsi ne kirkkaan pinkit Dolce&Gabbanan muovikehykset jotka maksaa 300e.
Tietysti :D
Sellaset pinkit ja tosi...häiritsevän näköset just sellaset millaset lasit haluisinki. Sellaset et ku ne näkee ni aattelee vaan et "miks?".


Kävin myös vaateostoksilla, mut en löytäny kun 6 euron hameen, aika komia kaveri kuitenkin.
Ruskee ja sellassii mummuruusukuvioita...tosi makee! Jade joka oli makutuomarina, sano että oon ihan valmis meneen marttoihin, sopis just niin hyvin niihin pinkkeihin mummolaseihin. Ainiin, se niistä laseista piti vielä saano, et löysin kahdet ihan sellaset ok lasit spekiltä ja maksais vaan 79e...siis ne kahdet kehykset! Mä vaan halusin just sellaset "!!!!!!!!!!!!!!!" lasit, en sellassii "no otetan ny noi ku halvalla saa ja näyttää ees vähn hyviltä"....toisaalta vois pyytää joululahjaks rahaa et vois astaa ne dolcet myöhemmin. Sitte ois kolmet lasit...oisin aika. En tiiä.

Mut alan pikkuhiljaa lähteä kotiin päin, oon enolla saunassa ja syömässä. Kiitos, anteeksi ja hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti