tiistaina, marraskuuta 3

No nyt on!

Torttu siis valmis.
Tai on ollu jo hetken aikaa, nyt vasta kerkeen kirjottan kun katotiin little miss sunshinee :D

Oli kyllä aika hyvä leffa mun mielestä. Pelkäsin siinä autokohdassa niin että lopetin kutomisen ja otin sohvan käsinojasta kiinni...en tykkää autossa riehuvista ihmisistä tai mistään muustakaan sen sellaisesta.


Torttu on han käsittämättömän HYVÄÄ! Tässä on niin paljon kermavaahtoa ja hilloa(omena&vadelma) et meinas pötkö revetä liitokistaan :D

Tai kyllähän siihen tulikin sitte lopulta repeämä keskelle...meen laittaan sen muute jääkaappiin!


Noin.

Kissat oli taas kaatanu vesikuppinsa. Tai jos tarkkoja ollaan ni laittanu KOKO ruokailupaikkansa rullalle D: Vettä oli taas seinissä asti...kun menin olohuoneeseen Nobu makas keskellä olohuonetta ja esitti tylsistynyttä ja katteli kattoon ja Mei tuijotti vesilammikkoa ja sen jälkeen mua suurilla alien silmillään ja tuli kehräten halaamaan. Ei tollassille idiooteille VOI olla vihanen ;D
Leikkivät kyllä mun mielestä välillä vähän turhan hurjalla nopeudella...niistä rallikuskeja tulee eikä Irasta.


Olin tänään kaupungilla muutaman tuntia...ostin kartonkia isäinpäivälahjaan ja aurajuustoo KOSKA löysin electronini ja sitä piti juhlia. En kyllä juhlinu ku rymsteerattii, siinä tuli ihan tarpeeks hiki. JA jos JOKU EI TIEDÄ mitä rymsteeraaminen tarkottaa ni se on niinku...huonekalujen uudelleen järjestämistä. Jotku kutsuu mööbliseeraukseksikin!
Kaikki muut osti tänään kaikkee hienoo :O
Ira osti sellasen SUPERsmexy HYDE kengät!

Jade osti TOOOOSI söötin neulepaidan ja HIENON römpsötyshömpsötysöpöys-pannan *__*

Ja mä sain kartonkia ja juustoa.
Sitte kun saan rahaa ni...ainii pitää mennä hammas- ja silmälääkäriin, hyi :/
Mun vanha hammaslääkäri muuten on kuollu loppukesästä syöpään. Kamalaa...minne mä nyt meen hammaslääkäriin ;_____________________;
Oikeesti tekis mieli ostaa kissoille joku sellanen ihan yyberkallis kipeilypuuhienojuttuhärdelli!

Sellanen missä on sellanen BANAANIPUU! Mut ne maksaa TÖRKEESTI! 300e AARGHF!!!!

Pitää kai askarrella ite bananilaatikoista (ja niitähän meillä riittää)


EIKÄ ÄITI TUONU MULLE EES KARKKIA LAIVALTA!!!

Ne on päässy pallomereen ja mä en saanu ees KARKKIA! Voi tätä elämän epäreiluutta.

Mulla sentään on Nobu, teillä ei :P *pussaa Nobun taas hiukan enemmän pilalle*


Mjoh, halloweenkin oli, aika turha mutta silti kiva! Tykkään niistä ihmisistä joita siellä käy. En välitä kauheesti ohjlemista mitä niissä menee, mutta Iran pukeutumista on kiva seurata, itekkin jaksan joskus vaivautua. Mut se Dragom ball live-action mun oli vaan AIVAN PAKKO nähä...

Kaduin sitä päätöstä kyllä hieman, mutta oli se sen arvonen.


Karkista tulikin mieleeni että meen kattoon Karkkia turkuun ja toivottavasti nään Annikaakin. Voi kyllä olla että KAIKKI on porissa kun on isänpäivä, mut meenki perjantaina ja tuun la illalla tai su aamulla takas.

Josta tulikin mieleeni lahjat ja TATTADAA! Niille tiedoksi jotka eivät tiedä, oon tehny lupauksen itselleni/maailmalle että teen KAIKKI joululahjat itse!

Maailma masokistisin lupaus, mutta se on pitänyt aika kauan ja joka vuosi tulee aina vain viisaammaksi! Tänään on marraskuun 3 päivä ja oon saanu ENSiMMÄISEN lahjan valmiiks ja KAKS on alotettu, elikkä ennen viikonloppua mulla on 3 lahjaa valmiina!

Jos muuten on jotain käytännöllisiä nopeatekoisia mielellään kudottavia ideoita joululahjoiks ni otan mielelläni vastaan. Olen tehnyt jo lapaset ja kännykkäpussin.

Ja toiveitakin saa lakaa pistää, otan niitä tosissani tai en.


Nyt luen noita Love pistolsseja hetkisen ja meen nukkuun. Huomenn pitää nousta pankkiin.

MO!
(en jaksa tarkistuslukea joten te kaikki kielipoliisit, haistakaa paska. Ja te kaikki muut anteeksi, kirjoitusvirheeni ovat jotain aivomatojen tuotosta.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti