perjantaina, marraskuuta 13

HEIHEIHEI

Mä siivosin ku Yuffu lähti viikonlopuks Turkuun eikä oo sotkemassa paikkoja heti :) Sori Yuffu. (Nyt se loukkaantu.)
Mutmut siivosin keittiön niinku. Kokonaan. Pesin lattiankin.
It's CLEAN!
 
Nyt vois ehkä mennä etsimään jotain ruokaa tuolta mun puhtaasta keittiöstä. En vielä ehtiny syödä tänää mitään. Siel kai pitäs olla nuudeleita ja munia. Ehkä kokeilen et millast olis jos sotkisin yhteen nuudeleita, ananasta ja kananmunaa. Ja porkkanaa. Mut en jaksa kuorii porkkanaa. Ja sit siivoon jälkeni et mun keittiö pysyy puhtaana :)

Kyl sit siivosin vessankin, paitsi suihkuu en jaksanu pestä.

Huomen yritän jaksaa vielä imuroida olohuoneen ja oman huoneen ja ehkä siivota vähän eteistäkin.
Sit pari kuvaa edelliseltä viikolta, ku jaksoin vähän miettii jotain vaatteitakin taas.
Voisin haluta sellasen peilin, jonka eteen mahtuu seisomaan ja siihen tulee kunnon valaistus, koska nää mun kuvat on aika kämäsiä kaikki. Tai sit kunnon kamera vois toimii. Tai jos joku muu ottas kaikki kuvat, eikä näin peilin kautta, mut en haluu et kukaan muu kuvaa mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti