tiistaina, marraskuuta 17

Ei kerkee ny...

Ei sitten niin millään ehdi!

Toi PSP on koukuttava....nyt se on vaan latauksessa :D

Eräs ilta tässä alottelin 9-10 aikaan illalla pelaan ja olin ihan kauhuissani että akku on jotenkin rikki ku se sammu ihan muutaman tunnin sisällä...todellisuudessahan kello oli puol neljä aamulla xDD


Enhän mä oo muuta tehnykkään ku pelannu..Turussakin pelasin koko sen ajan mitä me ei syöty, nukuttu tai oltu ulkona. Ei silti mun isännätkään muuta tehny :D


Mulla on ollu kone muutaman yön päällä kun tota vehjettä pitää ladata...että tervetuloa vaan seuraava sähkölasku. Oiskohan se jo ldannu? *kurk* ÄH, ei vieläkään täys -____-

Kyllä VOI kestää~!!!


Ja sit asiasta intialaiseen päänhierontalaitteeseen, joka on sekin aika vehje.

Alkaa pikkuhiljaa nyppiä itteekin tää ihme päävika.

Vähän väliä mun ihana vaaleenpunanen dinosaurusmaa jossa on vahtokarkkityynyjä jotka syö kaikki ilkeet ihmiset, muuttuu keltaruskeeks painajais maaks missä on sellassia vinoja kuolleita puita.

Surulliset puut kuiskailee kaiken mitä oon ikinä tehny väärin tai tuun tekeen tai mitä pahaa mulle on koskaan tehty. KURJAA sanon minä.

Ei siitä kyllä oikeen voi sano itteensä irtikään. "Tää on kroonista" ne sanoo...ja nyt jo vituttaa!!!

Mites kahdenkymmenen vuoden päästä tai kuuden kymmenen!?
Taidan elää vaan kolmekymppiseks. HÖH!


hmmm...kirjotinki pidempää ku aattelin *kurkistaa taasPSP:tä*

On se ladannu jo niin plajon yli puolvälin että voin jatkaa pelaamista!

Tai voisinhan mä pelata samalla kun se lataa, mutta toi latausjohto on niin LYHYT että mun pitäs istua lattialla nenä kiinni tossa stanan keskusyksikössä. PYH!


Kattottaan kuulemma 07 Ghostia, meen tohon olkkariin pelaan...

MOE!~


MEILLÄ ON KALLISTA KAAKAOOOO!~

Katoan taas päiviksi, kiitos PSPn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti