torstaina, marraskuuta 5

Linja-auto koomaa ja Austin Powers

=Eilinen

Linja-auto koomaus on Hemiltä lainattu termi ja tarkottaa sitä miten linja-autossa ei ikinä saa mitään tehtyä, koska heti kun sinne istuu ni alkaa väsyttää ja sit vaan tuijottaa ulos ikkunasta. Matkalla Helsinkiin ja takasin, tätä koomaa kestää yhteensä (bussista riippuen) noin 8 ja puoli tuntia.

Austin Powers on Takanorin (ABS) uusi nimi. Mua häiritsi eilen kahden ekan biisin ajan ihan hitosti ne sen lasit sen muun asun kaa, koska siitä tuli niin täysin mieleen Austin. Sit se otti ne lasit pois ja heti helpotti, koska se näytti ihan erilaiselta ilman niitä. Aika sympaattisia ukkeleita. Ja taas yks päätä muita bändin jäseniä lyhyempi vokalisti. Ja Laura perkele on pilannu sen yhen kappaleen mulle ihan täysin. Tiiän mitä siin sanotaan, mut kuulen sen aina vaan väärin ja mua alkaa naurattaa. Weasel. Mun alko tehä mieli kattoo Austin Powersei vaik en ees tykkää niist, ne on ärsyttävii. Mut oli kyl hyvä keikka ja ABS kuulostaa paremmalta livenä kun "levyltä". Törkeesti lainaan kuvaa jonkun toisen blogista hieman leikeltynä, mut yrittäkää sanoo et oon väärässä tost Austinista.


Ostin taas vähän ylimäärästäkin. Mun piti ostaa yks kirja ja lopulta päädyin ostamaan neljä. Tosin niistä yks on Evelle ja yhden Eve lupas maksaa mulle niin et se on niinku mun joululahja. Nyt kai pitäs kysyy siltä et mitä se haluis joululahjaks.

Tänääki oltii kaupungilla ja vähän shoppailtii Yuffun kaa. Ostin kaks neulepaitaatakkiiliiviijutuketta ja säärystimet ja kaulakorun ja piilareita (jotka äiti maksaa mulle) ja sit käytii uudes kiinalaises syömäs. Siel oli ihan hyvää ruokaa. Ehkä hiukan tulista mun makuun, mut hyvää silti. Ja ruokajuomaks sai limpparii sen buffetin hinnalla. Ja sit siihe kuulu kahvi ja kakku (ei kokonainen täytekakku, kuten toivoin :) vaan kääretorttua). Mut joo se oli hyvää ja söin taas ihan liikaa. Syön aina kiinalaisessa liikaa. Tykkään silti enemmän meen vakio kiinalaisesta. Siel on kivempi tunnelma. Tuolla oli vähän sellanen pikaruokapaikan tunnelma, vaik me istuttiin siellä varmaan puoltoista tuntia.

Sit käytiin Sokoksessa ruokaostoksilla ja ostettiin sammakkoleivokset. En muista ennen syöneeni sammakkoleivosta. Oli aika makee. Piti vielä sanoo jotain, mut unohdin mitä. Ainii. Mehukatti on loppu. Sokoksesta. Ihan kamalaa. Siis se ihan tavallinen valkosessa kanisterissa oleva Mehukatti. Miks sitä ei oo? Piti ostaa Robinssossii, joka on kolme kertaa kalliimpaa, koska ne muut mehukatit (jotka myös on euron kalliimpia kuin se perus) ei oo hyvii. NIH. Ja mul on soinu BUCK-TICKin Dress päässä koko päivän. Kuva vielä näist ukkeleist ku olivat niin hassuja. Hiroshi on kyl mun lemppari (eikä toki ainakaan oo kitaristi ylläripylläri) (jos nyt joku ei tienny ni se on toi oikeenpuolimmainen tuossa alla olevassa kuvassa).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti