keskiviikkona, marraskuuta 4

Jäätelöauto!

Edelleen kismittää ku kaikki muut osti eilen kaikkee hienoo...itekki teki mieli ostaa sukkikset, mut ei o sitä rahaa. Gina tricotissa on muuten ihme koot! :O
38 oli mulle IHAN liian iso! Normaalisti 38 on vähän jämpti ja 40 istuu melkeen.


Nähtiin eilen jäätelöauto kun tultiin kotiin. Mietin yksinäni sitä ennen nukahtamistani ja luojan kiitos en nähny uniakin jäätelöautoista :O

Käy niin sääliks niitä jotka ajaa jäätelöautoo...kaikki kesät kuumassa autiossa ja jos tulee asiakkaita ni ne on sellassii vinkuvia lapsia vanhempiensa kanssa jotka ei loppuviimein osta melkeen mitään. Miks niitä ylipäätään on olemassa?

Musitan kun mun sisko oli IHAN pieni...siis ihan vauvapieni...ja jäätelöauto alko kulkeen meen kadulla JUST sen nukuttamisaikaan ja äiti kiros ne maasta taivaaseen :D Mun sisko ei tainnu olla siitä hepoimmasta päästä nukuttaa...en silti muista paljon mitään siitä kun se oli ihan pieni. höh.
Kai siinäkin jostain jää paitsi.


Oltiin tänään Jadella kattoossa sinkkuelämää. Parhautta.

Ihan kamalan hyvä sarja. Ihan kivaa vaihteluu sille Mentalistille, se on jotenkin olevinaan niin vakava :| <-- niiku noin...mutta on se Patrik sitte aika :Q <---noin.


Toisinaan kaipaa sellasta turhanpäivästä tyttöjen hömppää :D

Siihen ei tartte niin paljon keskittyäkkään. Ainoo vaikeus on se, ettei KOSKAAN oo oppinu erottamaan niiden päähenkilöiden ääniä, paitsi tietty Samantha jolla on jotenkin...aikuisin ääni :D

Siis mun pitää oppia erottaan eri henkilöiden äänet toisistaan kun kudon ja joskus joudun kattoon alas ni tiedän että kuka puhuu.
Aika jänskä taito, joka on harjaantunut ihan vahingossa, samalla tavalla englannin kuuntelu.
Katotaan silti Iran kaa iaka paljon tekstittömiä sarjoja, enkä aina ees huomaa jos esim. leffassa ei oo tekstityksiä. Housessa kyllä huomaan tekstien puuttumisen kun tulee 200 kappaletta jotain kummaa sairaalasanastoo jota en ymmärrä ees suomeks :D Vähänku Starwarssien lukeminen enkuks...ne ihmeen avaruusaluksen osta! MITVIT!?


Nyt kun on vertaillu näitä mun ja Iran tekstejä(tissejä) ni on aika erillaisia. Mun on tällästä tyhjänpäivästä aika tarkkaa jaarittelua ja Iran on tollasta dokumentointia.

Minä: ja sit niinnku se oli silleeen ku mä en sittenkään silleen.Jja silleeen vois vaikka käydä jossei käy toisin :D paloauton väri on kiehtova...koska se o miltei ainalähes punainen.
~~~~~~~~~~~~~~~

Ira: Se meni näin. Se oli niin. Se sanoi. Punainen.
Petteri.

Näin mä ainakin asiat näen...Iralla sentään on kuvia.

Musta sellaset blogit on mielenkiitoisimpia missä on kuvia. En mä ainakaan jaksa lukee blogeja missä ei oo kuvia :O Joten ehkä EHKÄ kaikki lukee vaan Iran blogitekstit ja jättä mun lukematta ;_______; TÄYTYY alkaa laittaan jotain kuvia tänne...ensin pitää ostaa kamera. Jos sen tekisin ni kuvailisin vaan kissoja ja villalankaa Å:D Enkä usko että se kannustais ihmisiä lukeen mun tekstejä yhtään sen enempää.


Päässä kävi idea et jos alkais kirjottaan meen kissoista erillistä blogia :D

Siihen hommaan ei kyllä sais olla tänkäänvertaa elämää kun meillä nyt on, mut kai sitä ideoita saa olla.

Se ois sellanen missä olis kaikki meen MARAkattien tekemiset D:

On ne niin ihania.


Just, nyt haluun jatkaa piirtämisä. Yhtäkkiä kamla piirtovimma jollasita ei oo ollu..öö 2 vuoteen :D

En oo tosissaan piirtäny kun jotain synttärikortteja joita on pyydetty lahjaks kahteen vuoteen. Nyt tekee taas hirveesti mieli! Piirsin iso tissisen kirahvin koska sellaisesta oli maininta sinkkuelämässä. Kiakki mallit on niiden mukaan isotissisiä kirahveja ja kaikkimiehet haluaa vaan isotissisiä kirahveereja!
Sit ku luin tota kuolemmattomat sarjakuvaa ni teki mieli piirtää mr. Lostman taas pitkästä aikaa. Se on mun hienoin/sekxyin hahmo ikinä D: Vaikka onkin LOHARI o__O Pistää vähän miettimään. Täytyykin laittaa siitä joku kuva joskus tänne!
Se muuttuu kyllä aina sitä mukaa kun piirrän...onhan se jo MITÄ!? 6 vuotta vanha hahmo, WOoow! Joskus sillä oli kädetkin. <--- aika random kommentti. Se on saanu nimensä the Pillows yhtyeen biisin mukaan. Oishan sille voinu keksii jonku syvällisemmän/angstisemman nimen, mut jotenki tykästyin tohon. Se on niin...pinnallinen.
Katoin muuten jotain lady Georgie videoita youtubesta ja se on IHANA o___O

Haluun niin sitä sarjaa jonnekkin jostain ja ÄKKIÄ!


Nyt takas piirtään...kuutelenki tyynyjä. Yuffu kiittää ja kuittaa öimöi.


Ainiin, pitää vielä angstata että oon koko huomisen päivän yksikseni kotona ku Iii lähtee sinne hesaan keikalle. YHYYY~

Tulkaa joku ees käymään pikayllätysvisiitillä. Voin vaikka leipoo!

(Taas tää poistaa jotain juttuja jostain kumman syystä :O Oonkohan mä ylittäny jonku pituusrajan xD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti