perjantaina, marraskuuta 27

Ehkä herään aamulla ajoissa jos en mene lainkaan nukkumaan

Silloinhan mun ei tarvii herätä, koska oon jo valmiiks hereillä.

Tätä siis kokeilen nyt. Kello on vähän yli kuus eli mun pitäs joka tapauksessa herätä tunnin päästä et ehin käymään suihkussa ja kaikkee ennen ku pitää lähtee yhdeksäksi luennolle.

Oon muutenkin valvonu melkeen viimisen viikon joka yö kuuteen aamulla lukemassa fikkejä tai kattomassa animee. Oon ihan koukuttunu taas. Ja sit nukun päivisin joku pari tuntia bussissa tms. Mitä muutakaan bussissa vois tehdä. Tai luennolla. Meil on niin tylsii luentoja, et mä en pysy hereillä vaik olisin nukkunu viimiset kaks päivää putkeen. Fikit on paljon mielenkiintosempia. Mul oli tänää, eiku eilen, yks tentti ja siihenkin luin vast bussissa matkalla Turkuun (tentti oli Turussa), koska en ehtiny lukee edellisenä päivänä, koska luin fikkejä. Valitettavasti tentissä ei kysytty lainkaa mitään Sephirothiin tai Cloudiin liittyvää. Mut luulen et pääsen siit kuitenkin läpi, ku ei se ollu mitään hirveen vaikee. Ärsyttävä vaan, ku siinä oli ihan tyhmii kompakysymyksii.

Kävin läpi tässä hetki sitten LUTSin sivuja. Hemi on tilaamassa nukkee ni se tilaa samalla mulle vähän stuffii. Löysin kamaa melkeen 400 euron edestä, mut ei mulla oo niin paljoon varaa, joten jouduin jättää sieltä pois vaikka mitä kivaa :( Lopulta hinnaks tuli about 125 euroo, joka on ehkä vielä ihan mahdollinen.

Sit suunniteltiin Lontoon matkaa Yuffun kaa tammikuuks. Matkakuluja (lennot+hotelli) tulis meen laskujen mukaan noin 150 euroo per nenä. Voi tietenkin olla et laskettiin ihan päin persettä, mut toi ei olis kovin paha. Jos vaik sais porukoilta synttäri+joululahjaks tai jotain. Tosin sit jää ongelmaks et mistä revin sen 300 euroo niihin rocking horseihin, joiden takia haluun sinne Lontooseen. Ehkä pitäs mennä töihin, mut en osaa hakee töitä. Se on oikeesti vaikeeta. Mulle ainakin, koska en uskalla puhuu vieraille ihmisille.

Mun piti kirjottaa meen Poriin suunnittelemasta conistaki, mut en jaksanu sillon ja nyt en enää ees muista, mitä kaikkee sinne suunniteltii. Eiku se olikin Kokemäelle. Ja vissiin jouluaattona. Joulutähticon.

Mjöh. Luen jonkun fikin ja meen sit sin suihkuu ja luennolle. Moido.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti