maanantaina, marraskuuta 23

Äijädietti

Nonni, nyt on kaikille sellasta herkkua ettei tosi!
http://lihatotteleekuria.blogspot.com/

Ootte kyllä tosissaan mun idoleita jos tota alatte noudattaan :D
Munki paino on pudonnu ihan ihmeellisesti :O En oo mokomaa huomannu missään. . .

Mulla on niin tylsää!!! Huomenna meen lääkäriin ja se laittaa sairaslomalle ja sitten on VIELÄKIN tylsempää kunnei ees tarvi stressata siitä et mitä koulussa sanotaan ku oon ollu kauan pois.
Oikeen KIUKUTTAA kunnei tiedä mitä pitäs tehä.

Ideoitiin tänään vaikka mitä kun oltiin syömässä :D Oon edelleen sitämieltä että mun ja Iran elämästä tulis ihan paras telkkariohjelma, ainakin parempi ku BB!
Elikkä nyt vaaan myymään meitä subille!
PeRtteri ehdotti että jos alettais piirtään sarjakuvaa...muuten joo, mut ei oo skanneria ja siihen että opin piirtään koneella menee...ikuisuus D:

Silmälääkärilleni soitan huomenna, kattoo ny mitä siellä tapatuu. En yhtään haluis mennä, musta silmälääkärissä on pelottavaa ;________;

Se tatskakin pitäs saada aikaan enne joulua, lupasin siskolle, puuuuh.
Se saa kyllä tulla mukaan, se Sippo on NIIN pelottava ;______;
Kaikki nyt on pelottavia :D

Mjo, koitan taas jos sais vaikka kudottua joululahjoja ni vähän helpottais stressikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti