keskiviikkona, marraskuuta 11

Perseestä kaikki

Yuffu pelaa Crisis Coree ja mä haluisin kattoo, mutku mul on kaikkee tylsää muuta tekemistä mitä pitäs tehä. PASKAA.

Meil on esitelmä japanin populaari kulttuurista torstaina ja mun pitäs vähän harjotella mun osuutta.
Ja sit on sata muutakin koulutehtävää, joista puolet on japanista.
Vai että resepti japaniksi.

She got Clouds!
Ja Zack lyö kaikkia miekalla päähän.
Ja Mei on päättäny et mun laukku on roskis ja yrittää tuoda sinne kaikkii ihme paperiroskii mil se leikkii.
Ja mun pitäs siivota mun huone. Siel on kivasti noita sisustustekstiilejä lattialla. Ne kuulus kai vaatekaappiin.
Me saatiin tuossa yks päivä jopa kuvia olohuoneen seinille, mut tarvis laittaa vielä lisää.
Jos äiti sai laitettuu mulle rahaa tänää ni vois syödä huomenna jotain.
Haluun asua Mikä-mikä-maassa ja olla Peter Pan.

Mul vois ol jotai kuviiki mut en jaksa nyt ettii niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti