lauantaina, joulukuuta 19

Semitissisen ja tammikuussa syntyneiden tarina sekä nappeja...

Siis ei lääkkeitä vaan oikeita nappeja :D

Olin Anja-mummulassa piiiiiiiiiitkästä aikaa ja kyllä siellä sitten tulikin oltuu pitkä tovi. Menin tossa puol kahden aikaan ja lähdin hiukan jälkeen ykstoista, ja lupasin mennä huomenna johonkin osuuspankin joululaulukirkkojutukkeeseen D:
Saas nähä...toisaalta, tykkään kirkoista enkä oo vielä kuullu niitä keski-porin uusia urkuja. On varmaan HIENOT!

Nii, ni pengoin vähän kaikkii laatikoita ja purnukoita ja muita kätköjä ja löysin käsityölehtiä joita en kyllä saanyt mukaani, nappeja, solkia, hakasia....kaikkia mahdollisia pikkusia juttuja.
Sitte tietty sain ruokaa ja juteltiin ihan kaikesta..Sofi Oksasesta, kengistä, käsitöistä, sukulaisista. Se on jännä miten harvoin sitä oikeesti tulee käytyä isovanhempien luona ja kuinka vähän muutenkin ilmottelee itestään vaikka siitä kyläilystä/jutustelusta nauttiikin kummallisen paljon. Tai sitte se johtuu just siitä harvinaisuudesta, en tiiä.


Pitäs kauheesti siivota ja kaikkee, mut jotenkin vaan..laiskottaa hirveesti. Joulu tekee tämmöseks. Nii just läski, syytä vaan joulua nii...mut ainahan mä jotain muuta syytän ku itteeni :D
Miksköhän muuten kaikki läskit ihnmiset mielletään laiskoiks? Musta se on ihan kummallista...ihan sama kun vaaleista ajtellaan että ne on jotenkin tyhmiä/yksinkertasia? Samalla tavalla kun isorintaset...
Mä oon aika lailla vähän läski, en kyllä kauheen vaalee vaalee ja normirintanen...voiko tästä sitte aatella että oon semi laiska ja hiukan yksinkertanen mutten ihan täysin tyhmä? Kummaa. Mut niin vaan ittenikin mielestä oon nyt kun kauemmin miettii.

Ihan hirveen vakavaa! RAPURALLAA~!

Toivoisin että ois joku hyvä joulunaluskeikka jossain...jouluräyhä ois muuten :O Miksen oo tullu ajatelleeks? Ehkä siks et en pääse Helsinkiin millään. Tai no pääsen bussilla, mutten pääse bussilla pois. Enkä tunne ite ketään joka asuis Helsingissä...aina oon jollain kaverin kaverilla yötä :D Nii et ilmmottakaa jos ootte menossa jouluräyhään ni tuun mukaa.
Aloin jo suunnitella mitä laittaisin sinne päälle :D Haluisin kyllä jotku uudet kengät...jotku jotka EI ois mustat tai harmaat. Toisaalta tarttisin uudet harmaan avokkaat, kun Nobu "vähän maisto" vanhoja. Tai on mulla ne vieki, en vaa oo käyttäny sen jälkeen. Pitäs käyttää joku niksi-pirkka ja laittaa vaikka harmaata tussia niihin puremajälkiin...ja kukaan ei huomaa ei.
Ärsyttää kun oli ihan jees näköset Andrea Camp:in kengät.

HALUUN NIIN SINNE LONTOOSEEN! Sitte pääsen kaikkii kivoihin liikkeisiin. Kaikille sukulaisillekkin oon vaan sanonu et haluun joulu/synttärilahjaks vaan "matkarahaa", eli tässä tapauksessa shoppailurahaa. Joka tod.näk. on loppu slut kun pääsen sieltä Westwoodin liikkeestä ulos :D
Toisaalta halusin johonki OIKEESTI hyvään second-handiin...siis en kirpparille vaan second-handiin. Jos ette tiedä mitä eroo ni UFF verrattuna Penny Laneen/Play It Again Samiin, keisttekö eron? Ja jos ette ni omahan on häpeenne, mä en sitä nyt jaksa selostaa.

Taas yks hyvä syy muuten olla syntyny tammikuussa: se on niin lähellä joulua et on helpompaa pyytää yhdistettyä joulu ja synttärilahjaa! Mut toisaalta on tylsää et kaikki lahjat tulee kerralla tuutista ja koko loppu vuoden on ilman lahjoja. Joka on taas huono siinä mielessä et jos vaikka pesukone/joku muu yhtä tärkee mutte välttämätön, hajoo esim. keväällä ni joutuu oottaan jouluun/tammikuuhun asti. Huomaako sitä muuten että kaikki nää mun teoriat liittyy lahjoihin :D
Ehkä siks että juhlat on talvella eikä voi esim. pitää mitään pihakekkereitä joten pääasiallinen juttu on ne lahjat. Lapsena olin aina katlera siitä, että mun synttäripäivänä oli 3-4 tuntii valoisaa ja lopun aikaa piti kökkiä sisällä pelaassa lautapelejä ja syömässä herkkuja. Mikä toisaalta ei paljoa eroa siitä mitä normaalisti tehään talvella sisällä. Ainakaan mulle :D

Ollaan kyllä monena vuonna mietitty tammi/helmikuussa syntyneiden kavereiden kanssa et pidettäis sellaset yhteiset kesä synttärit kun ollaan oltu niin katkeria lapsena...mut jotenkin sekin sitte tuntuu lopulta väärältä. Eihän ne oo oikeen oloset synttärit kun ei oo pussipimeetä ja yli 10 astetta pakkasta :D
Viimevuonna oli muuten IHAN mahtavat synttärit meillä! Oltiin yyterissä lasketteleessa pulkilla! Lopuks mentiin meille syömään tortilloja ja kakkua kun tuli nälkä ja kylmä.
Seki oli niin HIENOO. Oispa tajuttu perustaa tää blogi aikasemmin ni ei tarttis tälleen jälkeenpäin tarinoida. Noh, nyt se on myöhästä enää surra.

Nyt mulla soi Penny Lane päässä! PENNY LANE IS IN MY EARS AND IN MY EYES!

Kävin äskön häiriissä Iraa ja kerroin sille mun mahtavasta suunnitelmasta kuvata KAIKKI meidän kengät tänne blogiin ja näyttää kuinka kamalia materialisteja me ollaankaan :D
Musta se on ihan yhtä ihana idea kun kuvata kaikki meen kirahvit, jotka on ihan yhtä rakkaita kun kengät..kengillä ei toistaiseks oo nimiä ;D Ja toivottavasti ei koskaan tuu olemaankaan, niin paljon en ajatellu seota. Ira muuten myös kerto että meidän kaikki kengät ei ees oo täällä, vaan osa on kellarissa. Onkohan siellä munki kenkiä? En ainakan usko. Ehkä jos niillä sittenkin ois nimet ni muistaisin kaikki paremmin. EI! EN NIMEÄ KENKIÄ! EN!!!
Vinccent ja Cid pääs just panee ni mun piti lähte kiusaasta Iraa -____-


Mitä järkee on siinä et meen pressi/pressa asuu muualla? Eihän se kerkee kuvaan vaikkapa nyt näitä meen kenkiä kun tarttis. Viimeks kun kävi ni sano pääsevänsä Poriin vasta joulu jälkeen seuraavaks :/
Joulu on kyllä ihan hölmö juttu kun kaikilla on jotain tekemistä taikka menemistä :/
Ihan ku nyt muka se kenkäjuttu ois tärkee...mut toisaalta on se. Musta meidän blogissa on ihan liian vähän kuvia. Nyt aloin jo selaan kuvii mitä mulla on koneella...ei täälläkään oo mitään järkevää.

Ehkä tähän on hyvä lopettaa. Regina Spektorin Eet on muuten ihan mieletön biisi, kuunteleppa tästä. Samoin THE DUKEn All of me. Harmi että pojat vetää keikkaa Helsingissa ja Lahdessa, ois mukava taas hiukan niitäkin tavata.
Kauhee keikkahuora...mutta niin se vaan on. Live-musiikki, oli se sitten mitä tahansa, puree muhun ku...öö...minä lanttulaatikkoo. Eli TOSI kovaa :D

Nyt moi, kiitos ja anteeksi.

LATUMATULATUNATULATUMATULATULATULATUMATULATUMATULATUMATU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti