maanantaina, joulukuuta 28

Aamupala~

Mulle tulee väistämättä sanasta aamupala mieleen vispipuuro, sellanen mitä ala-asteella oli. Oih nam, ku olikin hyvää, ei mistään enää saa sellasta.
Tänään ihan ennätyksekseni söin aamupalaa :O En normaalisti pysty syömään aamulla, yleensä juon glögiä/teetä/mehukattia ja sekin oksettaa ihan hirmusti vaikka oiskin nälkä.
Saattaa myös olla niin että kunnei oo aamulla mikään kiire ni pystyy syömään paremmin...en tiiä, en vaan syö aamuisin kun on huono olo.
Mut nyt mä söin 2 paahtoleipää, mummun tekemää kiissseliä, tähtitortun ja join 2 mukillista glögii päälle. Glögi on nams.

Menin pölvästi eilen nukkuun puol kasilta illalla ja oon ollu jostain 9 asti hereillä hereillä...nukuin vuoden univelat pois :D Heräilin kyllä muutaman tunnin välen, mutta niinhän mä normaalistikin teen. Kun herään hirveen helposti ääniin ja noi kakarat pitää yleensä pelleilykonserttia klo 3-5 aamulla. Ellen oo hereillä, sillonhan ne nukkuu mun sylissä...mokomat rallineekerit D:
Irakin sammutteli jotain valoja...en yleensä herää siihen ääneen vaan siihen että valot katoo :D

Mut juu, olin eilen "aleshoppailemassa", eli menin alennusmyynteihin, mut en löytäny mitään kivaa alennettua ni ostin niormihintaset hameen ja mekon *RAKKAUS*
Kismitti NIIN paljon kun se hame jota kuolailin H&M:ältä (älkää ees kysykö et miks sieltä, häpeen sitä ittekkin jo iiiihan tarpeeks) muutaman kuukauden ja just SE oli eilen alennuksessa ja hihkuin siellä kaupassa kun näin ne 9e hinnan alla. Makso siis alunperin se hame 25e. Mut kun raahaan ison perseeni siihen ni jäljellä on vaan 34 kokoja! Ja niitä oli MONTA!
Ajattelin heti ensimmäiseks et ne on vaan läskien ihmisten mielestä hienoja mut sitte kun olin käyny ne kaikki 8 hametta läip joista jokainen oli kokoo 34 ni sit alko VITUTTAAAAAAA~!!!!
Oisin NIIN halunnu sellasseen. Mut turha sitä nyt enää on itkeä, menny mikä menny.
Ja ostin mä sitte siihen harmiini toisen 26,95e maksavan hameen -___-
Mut oli HIUKAN paremman laatunen ku H&M, ni siitä kehtaskin maksaa jotain.
Sitte ostin paniinin, joka oli ihan kammottava virhe...se oli pahaa ja siellä oli juustoa niin paljon et ku haukkas ni sitä tursus ihan kauheesti...olin ihan juustossa enkä ois millään pystyny syömään sitä loppuun ku se juusto alko ällöttää. Kävin samanlai kun katkarapu-majoneesi leipen kanssa. Leipä ja katkaravut on hyviä, mut jo ennen puoltaväliä majoneesi alkaa oksettaa ihan hirveesti ni en pysty syömään ;___;

Mut näinpä, meen meikkaamaan ja muuta sellasta turhanpäivästä, kun lupasin nähä Riittaa 12 jälkeen kun se pääsee töistä. Vois taas mennä "aleshoppialeen" ostamatta mitään :D
Kiitos ja anteeks, saan ehkä eilisestä shoppailusta kuvia joltain jonain päivänä ni laitan niitä sitten tänne...ehkä D:

LAURIIIIIIIIIII....... loput te tiedättekin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti