keskiviikkona, joulukuuta 16

Opening

Mun on ollu tarkotus kirjottaa esseetä viimesen viikon ja mulla on siitä kirjotettuna sivu. Tarviin vielä puoltoista sivua tekstiä, mut Gackt on ihan paska jätkä ku ei auta asiaa yhtään. Oon vaan jumittanu kattomassa animea ja kuuntelemassa/kattelemassa Gacktoa ja sit oon pelannu, koska mun vitun pleikkarin muistikortti hajos ja joudun alottaa kaikki pelit alusta. Onneks FFVII tallennukset on ps1:sen muistikortilla ni ne ei kadonnu muiden mukana. Sit olis vituttanu ja pahasti, koska oon melkeen sen pelin lopussa.

Ihan sika kalliita nuo muistikortitki. Melkeen 30 euroo. Ärsyttää. Ja mun puhelimellaki on joku ongelma. Älkää soittako mulle, koska en kuule mitä puhutte. En tajuu mikä on ongelma ku kaikki muut äänet toimii ja puhelimen toisessa päässä oleva kuulee mun puheen, mut mä en kuule mitään. Nyt vois syödä jätskii ja karkkii ja kaikkee ku olis, mut se vaatis et kävisin keittiössä. ..... Yuffu laittaa mulle jätskiä :)

Voisin tehä sellasen top animetunnarit mun mielestä, ku moni muukin on tehny. Oon kattonu sellasii videoita. Mä en kyllä tee mitään kokoelmavideota niistä. Joo teen sellasen kunhan tää essee on valmis.

Ja Täs ois nyt sitä PASKAA saa uuden kirjoittajan, koska mentiin lupaamaan, että jos Joletsi liittyy lukijaksi ni me lisätään se myös kirjottajaksi. Eli nyt meitä on kolme. Jole saa olla Meow.

1 kommentti:

  1. Mikä helvetin Meow? Täytyy muuten pitää vakavahenkinen palaveri tosta jolen väristä :O

    VastaaPoista