perjantaina, joulukuuta 18

Japanese name generator

Tää sanos et mun nimi olis 秋本 Akimoto (true autumn) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).
 Siis tää:


LOL. Selkeesti oon syksyihmisiä vaik oon syntyny talvella ja lempivuodenaika on kevät. En oo kyllä koskaan uskonu nimien merkitsevän yhtään mitään, muuten kun fantasiakirjallisuudessa joskus. Ja nuohan antaa noita nimiä vielä ihan sattuman mukaan. Toi vaan oli jotenkin hauska ku tuo syksy on tuolla kahteen kertaan.


Laruku on muuten ihan hiton hyvä bändi ja parasta joulumusaa. Melkeen harmittaa ku jätin sen HYDE-cossin pois ens vuodelta. Kyl mä sitä vielä joskus cossin, kunhan tulee sopiva rako.

1 kommentti:

  1. Ei luoja... mä kokeilin tota ja nimeks tuli:
    猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

    VastaaPoista