sunnuntaina, lokakuuta 11

Tulevaisuudensuunnitelmiani.

Mun koulu on ihan PASKA! Ne siirtelee lomia, järjestää pakollisia luentoja/koulutuksia mitään ilmottamatta ja olettavat että sinne vaan tullaan SAATANA! Menee maku tuomosseen -___-
Sika! Siks oon aatellu ihan vaan PP:n kiusaks alkaa maauimaloiden suunnittelijaks :O
Ainakin YHTÄ ihmistä vituttais yhtä paljon kun mua nyt. Missäköhän mun pitäs kouluttautua?

Tiesittekö muuten että Buster Keatonia puri strutsi vatsaan? En mäkään kyllä, täytymee myöntää....

MUCCu oli uskomaton...mut on vituttanu niiin rankasti nyt vähänaikaa ettei sekään tunnu enää hyvältä! PÖÄÄÄÄÄÄHÖÖÖ!!! Itkiksen uus video kyllä hiukan piristi...Latumatu on niin söpönihana ihhiii~


Oon siivonnu ja ottanu rakennekynnet, pitäs laittaa Iralle tukkaa ja käydä Lauralla saknnailemassa, sitä.



"Nauran hiljaa: Minusta tulee vielä onnellinen

ehkä se et ole sinä van joku muu mutta kuitenkin." -Itkevä tyttö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti