perjantaina, lokakuuta 2

Kruunuja

Ensinnäkin tahdon sellasen sateenvarjon jonka sisäpinnalle voi heijastaa esim. kuvia tai youtube videoita tai kartan tai jotain. Sellanen on kuulemma kehitetty Japanissa. Kysymys kuuluukin toimiiko se? Toimiiko se oikeasti? Toimisiko se Suomessa? Paljonko sellanen maksaisi? Todennäköset vastaukset edellisiin olisivat tietysty: kyllä, teoriassa, ei ja liikaa.

Tullessani takaisin Turusta linja-autossa joku random tyyppi alko juttelee mulle ja väitti että se oli ollu just kaks viikkoo Ruotsissa, sillä oli kaksmiljoonaa kruunuu isossa mustassa laukussa sen sylissä ja se oli viemässä niitä jollekkin arabialaiselle. Nyökyttelin siinä ymmärtäväisesti. Heppu jäi pois Harjavallassa. Olin hieman hämmentynyt. Ei mulle yleensä kukaan puhu.

Mun sormet on ihan jäässä ja mun hiirestä loppuu patterit.

Huomenna GTO-putki Jinsein kanssa. Vois pukeutuu Onizukaks, tai Onizukamaisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti