maanantaina, helmikuuta 1

Kyynel

Mun isomman koneen näyttö sano sopimuksensa irti. Nyt en nää mitään. Tihrustan tällä miniläppärillä sitten. Käyn huomenna kysymässä saisko tota näyttöö korjattuu, ku en haluis uutta konetta. Highwind tulis ihan surulliseks ilman Chaosta. Ja se on mun lemppari muutenkin, vaik sil on huonot päivänsä. Eikä mul olis varaakaan uuteen koneeseen. Ihan tyhmää ku kaikki hajoo kerralla. Mun puhelinki hajos just muutama päivä sit uudellee. Sit olin vähän aikaa ilman puhelinta ja nyt sain mun VANHAN nokian. Se on mun ihan eka kännykkä. Ja vieläkin toimii ja se on sentään ollu muistaakseni meen iskälläki käytössä. En vaan osaa enää käyttää sitä ja noi soittoäänet hajottaa mun pään. Älkää pliis soittako, etten joudu kuuntelee niitä. Tosin ei tohon mitään pitkiä viestejäkään mahdu. 160 merkkiä per viesti. Ah ihanaa. Mjoo, päätin kuitenkin et selviin tolla ainakin siihen asti, et saan sen mun oman taas huollosta. Jos se sit vielä hajoo ni hankin jonkun halvan perus jutun ja kunnon kameran.


Meil oli syndebileetki lauantaina. Pelattii pelejä ja syötiin ja katottiin yks Turtles erikoisjakso. Ihan mahtava. Siin oli vanhat ja uudet ja ikivanhat(sarjis) Turtlesit ja kolme Silppurii ja kaks Säröö ja KRANG! Unohdin kuvata mitää ku ei ollu sitä kameraa heti käsillä. Illalla löysin vanhan välillätoimivan kameran ja hetken säätämisen jälkeen sain räpsittyy muutaman kuvan, joita en oo jaksanu laittaa koneelle. Melkeen kaikki oli jo lähteny sillo. Meen kakustaki pitäs olla muutama kuva Lauralla, ku se kuvas sen ennen ku seki meni vähän mömmöks yön aikana jääkaapissa. Yuffu leipo kolme pitsaa ja kakun. Tai oikeestaan kolme kakkuu, koska kaks ekaa meni pilalle jo siinä vaiheessa ku ne oli uunissa. Eka oli liian pienessä vuoassa ja tursus yli ja sit lässähti ja tokas oli desi liikaa sokerii ja se oli vaan sellast tahmaa joka vielä paloki siit päältä/alta eikä lähteny vuoasta irti.


Mut joo. Nyt oon tehny tota helvetin esseetä koko päivän enkä oo saanu siihen vielä kirjotettuu sanaakaan ja vituttaa. Ootan vaan et olis sunnuntai ja CosplayGaala. Mun cossi on miekkaa vaille valmis ja toivon vaan et Eve saa sen ajoissa valmiiks. Pitäs ehkä soittaa sille huomenna ja hakee hopeista spraymaalii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti