lauantaina, helmikuuta 6

World's end LOvE~

moi
Mä oon ollu Lontoossa niinku kuvatodisteista näkyy enkä millään olis enää Porissa, en EN!
Oikeesti, ihan täydellinen paikka! Siellä ei ollu m itään tyhmää paisti world's endissä käymisen jälkeen autojen väistelyn vaikeus ja katrttojen ylösalaisin olevuus :D
Mutta niin, oon elämäni aikana käyny ainakin 8 eri maassa ja 3 niistä on ollu muuttamisen arvoisia.
Ranska: ihan ok, mutta ne mellakat! Viime visiitillä hostellin viereinen talo räjäytettiin palamaan...onneks se oli niinin kaukana kun korttelin päässä :D Sillon ei kyllä naurattanu.
Saksa: Tosi kaunis ja ihana paikka jossa jokaiselle vähän kaikkee niinku mulle klooriallergisena mineraalikylpylä ja eläinystävänä yks euroopan suurimmista eläintarhoista. Hyviä viinejä, kaunista monenteen kertaan, kieli ihana mutta ne ihmiset! Yksiä käveleviä persereikiä! AAAAARGHFGHTHFGHFH!!!
Mutjoo, palailen tähän elämääni täällä kotosuomessa, kun tiedän etten koskaan täältä jääkarhujen maasta muuanne pääse.
Mulla oli synttärit...nyt oon 21vee täti! WOHOOYAY!
Kävin kuin kävinkin varaamassa sen tatuointiajan kahen viikon päähä, vihdoin. Ja aloin loppiaisena seurustella. jotkut noista asioista ovat syypäitä täällä olemattomuuteeni, ja myös muuten se että multa poistettiin hammas! YÄK!
En haluu kertoo siitä tuhannetta kertaa, ni jätän kertomatta kaiken muun paisti sen että inhottaa ja sattuu.
Oon myös hiukan ollut masentunut ja mietteliäs ton suhteen alottamisen kanssa...oon ollu niin kauan sinkkuna että seurusteleminen tuntuu jotenkin...velvotteelta :D
Ja toisekseen masennuin kun en saanut iskettyä sitä Viviennen Wold's endin myyjää mulkaani.
siinä vasta täti! Rakastuin kyllä ikihyviksi!!!

SUNNUNTAINA on cosplaygaala! Nana cossin laitan, mutta sukkahousuilla ja rokkiponeilla tällä kertaa :D Tukkakin on tällä kertaa liian lyhyt, mutta ehkä saan sen anteeks jos sanon ettei ne lontoolaiset hiusmuotoilijaopiskelijat kato niin paljo animee et ois tietäny millanen tukka Nanalla on. Ja sehän on vaan takaa lyhyt, edestä se on itseasiassa ihan oikeen pitunen. Pitäs laittaa irtokynnet tai saada joku tekeen rakennekynnet huomenna mulle, vapaaehtosia?

Mjoh, mä meen nukkuun Nobun viereen tän kylmän heseaterian ja baari-illan jälkeeen, näkemisiin superhölmönhöppelinsköppelit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti