keskiviikkona, helmikuuta 17

Snufkin~

Niinpäniin. Oon rakastunu ikihyviksi...nuuskamuikkuseen :D
Oon koko päivän tänään kattellu muumeja...tulee ihan kipee olo kun aina lapsena kipeenä ollessa katteli muumeja monta päivää läpeensä.
Mutta oikeezsti Nuuskis on aika sairaan hot. Sillä on sama ääninäyttelijäki ku Boboboobobolla ja Weiss Kreuzin Ayalla :O En nyt yritä sanoo et Boboboobobo ois mun mielestä hot, mut kuitenki.
Mitä muuta...ainii, Nuuskista on TOSI vaikee piirtää koska nenä. Oikeesti, se on huge. Mun mielestä Muikkusella on myös pisamia, ja tästä asiasta en ala kiisteleen. Liian vähän löytyy silti Nuuskiksesta arttii ja fikkejä :/
Tässä yks lemppareistani, joka enänpuutteesta riippumatta on niin sievä ettei toista *^^*
Muikkusesta tulee hiukan Iran Yasuhide mieleen :O Nenän koko on ainakin sama :D

En sittenkään saanu siivotuks tänään, huomenna oikeesti pitäs vähän ottaa itteään niskasta. Tuntuu niinko ei ois tehny tänäänkään taas mitään...no käytiin me kaupassa ostaassa pissahiekkaa ja karkkia.
Ihan turha tää päivä ei kuitenkaan oo ollu sillä Helinä ja Muffinssi-prinsessa kävivät meillä tänään aamupäivällä. Laitetiin kuitua helinän tukkaan ja ihailtiin pikku Muffia. Mei ei oikeen tykänny, mut Nobu on NIIN in löööv, ettei toista. Muffi kylläkin vaan murisi ja veti turpaan, sääliks oikeen kävi...pakko tollanen yks on vielä saada. Mietittiin tossa kauppareissulla et mikä sen nimi ois. Ehdotuksia otetaan kyllä vastaan, kyseessä on valkonen tummanaamioinen sinisilmänen pyhä birma. Toivottavasti. Meillä on vasta kolme kunnosllita ehdotusta koska Snufkinia ei kuulemma lasketa :/
Sprite Zero, Weiss ja Omi, joka näsitä on mun lemppari. Se sopii niin hyvin Nobun ja Mein kanssa, ja tykkään eniten lyhyistä nimistä. Mun mielestä Nuuskamuikkunen/Snufkin olis kans ihania...tai Juksu/Joxter :3

Tässä teille nyt tätä, kun mulle on jo ehditty valittaan etten oo mitään pitkiin aikoihin kirjotellu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti