maanantaina, helmikuuta 15

AHHAHHAAHHAAA~

Ihan kamala herätys *angryface*
Kesken unen soi ovikello ja kauhee paniikki iski et siellä on joku kamala vihanen naapuri taas ó.Ó
Mikko siellä kyllä vaan oli, mut nousin niin niin nopeesti et oikeen oksetti.

Tänään pitäs mennä Jinsein piirtoiltapäiväkerhoon ja vähän jänskää...mut silleen kivasti. Ei sillä etten siellä ois aikasemminki ollu, mua vaan kivajänskää kaikki tollanen mihin tulee ihmisiii!!! Tai ehkä "jänskää" on väärä sana, oon ehkä enemmän "innoissani" ja innoissaan oleminen on kai aika jännää.
UPSKAAA!

Haluun et on kesä jo ni voisin laittaa Viviennen kenkäni jalkaan!
käytän kyllä oikeesti koko kesän niitä :D
Mulla kyllä oo mitään vaatteita niitten kanssa, mut eihän kesällä vaatteita tarvi olla...eihän ^^''

Et moi vaan sitte, en mä tiiä enää mitään, koitan olla piankoimatta, jompikumpi kissoista on ottanu mun toisen Viviennen korviksen tosta enkä löyä sitä mistään. Se voi olla vaikka niiden hiekkalaatikossa jonka eilen tyhjensin...ihan pikkuinen paniikki vaan.

Nyt meen meikkaan ja antaan kissuille ruokaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti