tiistaina, helmikuuta 9

Tsädäääääm

Juu moi. Ei oo tekemistä minulla. Eikä vissiin Laurallakaan. Se tekee pyykkipoikalintuja ja hakkaa mua niillä.


Dataan Lauralla. Oon ihan kauhee datis. Tuun vaan kavereiden luo dataa. Mut nyt ei oo koneellakaa oikee mitää tekemistä. Kirjotin nukketarinaa toiseen blogiin ja nyt en voi jatkaa sitäkään ennen ku Laura on kirjottanu oman osansa ni kirjottelen tänne levottomuuksia. MUT EI KOIRAA! toi kyl alkaa vanhenee jo. PUM PUM PUM. Ei väsytä ees vielä, mut kuitenki väsyttää. Mut ei kuitenkaa. Jos olis jotain tekemistä. Jos olisin isolla koneella ni voisin kattoo jotain animuu, mut tällä miniläppärillä ei oo oikeen kiva kattoo ku näyttö on niin megahuge että. En ees tiedä onks mul tääl mitää.




Siivosin mun huoneen tänää näin ohimennen huomautuksena, olis ehkä pitäny myös imuroida ja pyyhkii pölyt, mut ainakaan ei oo vaatteita sun muuta enää lattialla.




Awwwawwawawaaawaaa
 blah


Mul oli jotain mitä mun piti tulla tänne sanoo tossa yks päivä, mut unohdin ja nyt en enää muista mitä se oli.


Eilen oli sunnuntai. Ei osata enää suomeekaan. Yritetään tässä miettiä mitä olis suomeksi "taken by surprise"


Ja edellispäivänä kun mietittiin miten nimeä kysytään saksaksi (oon lukenu sitäkin kaks vuotta ja tuo on yks ekoja asioita mitä yleensä opetetaan) eikä millään muistettu ni huomattiin ettei muisteta edes miten sitä kysytään ruotsiksi. Oli aika helvetin noloa. Ainoo mitä tuli mieleen oli "anata no namae wa nani desu ka" ja se ei kyllä oo ruotsii eikä saksaa. Aika hälyttävää. Mut joo. Mul on Pockyja kotona.


Ja KISSOJA!


BUCK-TICK on aika hyvää. Tiesin sen kyllä jo aikasemmin, mut ajattelin vaan mainita.




Jatkan tonne muualle vähän ku Laura sai osansa kuntoon ja nyt saan taas miettii mitä Dai tekee seuraavaks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti