torstaina, tammikuuta 28

Lalalalalallalalalalallalalalsllalalalalal

Se on otsikko. Yritin tehdä/korjata sitä esseetä, mut ei se nyt oikeen edisty. Löysin lisää mitä voisin sinne lisätä, mut pitäs lukee toi koko juttu ja se on ihan sika pitkä enkä ees muista mitä oon tohon mun esseeseen kirjottanu jo. Ärsyttää ja väsyttää ku en meinannu saada millään unta eilen vaik olin ihan sika väsyny. En jaksanu ees kattoo mun uutta Kiriton live DVD:tä loppuun. Ei olis kestäny enää ku joku seittämän kappaletta, mut olin ihan nukahtamaisillani ja sit ku menin sänkyyn ni en nukahtanu millään. Ja sit piti mennä luennolle tänää. Oli paljon kivempi luento ja oikeesti vaikuttaa kiinnostavalta aiheelta. Valitettavasti mun vaan pitää pyytää et saan sen kurssin eri koodille, koska oon perjaatteessa käyny sen kurssin jo.

Mut siis Mikko toi mulle eilen mun CD-japan tilauksen johon kuului mun synttärilahja. Sieltä siis tuli Kiyoharun Madrigal of decadence CD+DVD (jossa 6 PV:tä), Plastic Treen TENT Live DVD ja Kiriton Existence proof live DVD. <3

Lauantaina pidetään synttäribileet!


AAAJIIIII!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti