tiistaina, helmikuuta 23

Junailua

Luvassa huomenna. 


Automatka Luostolle kesti noin 11 tuntia. Oli hieman perse puuduksissa sen jälkeen, kun nousin tasan yhden kerran autosta koko matkan aikana. Sekin kesti just sen aikaa ku kävin vessassa. Oli ihan pirun kylmäki. Olisko ollu jossain Rovaniemen kohdilla ku mittari näytti -37 astetta. Olin autossa peiton alla takki päällä ja oli silti kylmä. Nukuin melkeen koko matkan.


Mäessäki oli kylmä. Laskeminen on ihan hauskaa, mut sit ku varpaat ja sormet on niin jäässä, et ei tajuu enää muuta ku et sattuu, ni ei kauheesti huvita enää laskeakaan. Oon silti laskenu ihan mukavasti joka päivä. Laskin yhest isommast hyppyristäki. Hienosti hyppäsin, mut alas tulo vähän kusi. En vieläkään luottanu siihen et pysyn sen hypyn jälkeen pystyssä, ku vauhti vähän kiihtyy siinä ja jarrutin liian aikasin ja liikaa ja olin sit perseelläni siel mäkessä ja sain kivan lumipesun ku lauta heitti sitä lunta sellasen pölläyksen päin mun naamaa. Mut tulipa sekin taas kokeiltuu. 


Eve on paljolti vallannu netin ja mä oon päätyny lukee parii fikkii, jotka kopsasin koneelle ennen lähtöä ja sit oon kattonu muutaman jakson X:ää. En malta oottaa et pääsen kotiin ni voin tilata sen uuden nuken. Ja Daisuke Takahashi on edelleen ihan sika söpö, vaik tää nyt ei liittyny oikeen mihinkää. Paitsi Olympialaisii. Se sai pronssia miesten taitoluistelusta. Nää "vanhukset" on kattonu vaan kisoja täällä, joka ilta. Hiihtoo, mäkihyppyy ja kiekkoo. TYLSÄÄ!


Huomenna olis siis tarkotus lähtee kotiin. Ensin täältä bussilla Rovaniemelle ja sieltä Ouluun ja sit Tampereelle ja Poriin. Toivottavasti juna kulkee ja on ajoissa.


Nii ja näin sivuhuomiona vielä et Mac on ihan ku Lontoo. Kaikki on ihan väärinpäin. En osaa käyttää tätä lainkaa. Pitäydyn kyl PC:ssä kiitos. (Ehkä tähänki tottus, mut ei huvita totutella ja maksaaki liikaa.)


Nyt öitä, koska pitää herätä aamulla, et ehin siihen bussiin, ja junaan olettaen et se on ajoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti