keskiviikkona, helmikuuta 17

Huomenta.

I has katastrofaalinen tylsä AAARGFH!
En oo saanu nukuttuu ja senkin ajajn mitä nukuin näin unta et olin jonku random tytön kanssa meidän mökillä ja sen jälkeen meidän isän kanssa Lontoossa. Siellä oli jossain torilla sellanen mies joka myi makkaraa ja puhu suomea ja sen kanssa höpöttelin sitte ja se onnitteli mua kun olen raskaana. Sanoin ettei oo raskaana ja se oli ihan silleen et MITÄH!? Ja aloin katteleen alas ni mulla oli sellanen tunikamekko ja kamala läskimaha...lakkaan kyllä oikeesti syömästä jos mun maha häiritsee mua niinkin paljon et näänsiitä unta ^^''
Mut takas uneen, yhtäkkii siitä makkaramiehestä tulikin Jukio ja se alko myydä mulle jotain nappeja, siis ihan vaatteiden nappja, ei pillereitä. Ja kun sitten ostin ne ni se ihme kauppias oli silleen et "tää on alin hinta millä meiltä on KOSKAAN lähteny tavaraa". Mun napit makso jotain 10 puntaa ja sitte ihmettelin siinä ääneeni et miten tää voi olla pienin hinta kun täällä myydään pelkkiä nappeja ja höyrymakkaraa. Joku kermapersekauppa sekin...en tiiä, iskä osti mun höyrymakkaran :D

Mjo, mut nyt on tylsää. Ei väsytä enää yhtään, ku Mei on huutanu mut aamu 8 hereille. On se hyvä etten menny kauheen myöhään nukkuun, muuten en ois saanu nukkuu ollenkaa.
Tekis mieli mennä kaupunkii, mut mitä mä siellä yksinkään teen sitte? Kun ei oo ees rahaa :/

Katton sitte taas vaan muumeja koko päivän, toivottavasti ees joku tulee käymään.
Pitäs kyllä siivota mut tällä kertaa odotan kyllä et ira herää, en enää jaksa yksinäni siivota...täytin jo tiskikoneen ja laitoin päälle. Omaa huonetta vois jo alottaa mut...en tiiä mua masentaa se Viviennen korviskin niin paljon etten saa aikaan. Mun tuurilla se on ollu jo monta päivää imurissa *itku*.

Kiitos ja anteeksi, ja tiedoksenne ja huomioksenne että Itkevän tytön Elämäni mykkäelokuvassa biisi oli Rumban vuosiäänestyksen vuoden biisi!!! Ja Lauri-Matti oli muistaakseni seitsemänneksi seksiobjektein heti Herra Ylpön jälkeen. Kiitti ystävät, olemme taas saaneet Lauri-Matin itsetunnon päälaelleen! Jotain hyvää tässäkin maailmasa vielä tapahtuu ^^
Sen kunniaks kuunetelnkin Regina Spektorin Human of the year kappaletta muutaman kerran peräkkäin. Jääkää hyviksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti