sunnuntaina, huhtikuuta 24

Yesterday

Oli kivaa. Ihan hauskat partyt. Ja vaik oli paljon sellasii biisei joita en tuntenu ni neki kuulosti ihan hyviltä suurimmaks osaks. Ainoo mikä häiritsi oli se et ne musavideot mitä siel pyöri ei koskaan ollu siihen musiikkiin mikä sillä hetkellä soi. Toisaalt ymmärrän sen kyllä, et se olis ehkä ollu vähän vaikeeta ku kaikesta ei ees oo videoo, mut olis ne nyt jotenkin voinut edes osin mennä yksiin.

Ennen partyja käytiin vähän ostoksilla ja mulle kävi pari vahinkoa XD Mun piti ostaa yks mangapokkari mut se jotenkin hassusti päätyi neljäksi. Sit me käytiin Helsinki 10ssä, jossa mun piti vaan ihailla juttuja, mut löysinkin:
Kengät <3 Ei ollu tarkotus ostaa niitä vielä vähään aikaan. Mun piti noi kyllä ostaa joskus, tai tilata oikeestaan (ihan hyvä etten tilannu, koska olisin tilannu liian pienet), mut ei nyt. Mut ne oli niin houkuttelevasti siellä esillä kätevästi ja lopulta keksin niin paljon enemmän syitä ostaa ne kuin jättää ostamatta et mun oli PAKKO. Ne haiseekin hyvälle. Ja tuntuu siltä niinku niissä olis päkijöissä jotku jousitukset ne on niin pehmeet jalassa. Tanssin niillä koko illan. Tosin nyt sattuu jalat ja sattu illallakin aina välillä ku ei mun jalat oo tottunu tollasiin korkoihin.

Sit käytiin Korea Housessa syömässä. Oli tosi hyvää ruokaa, mikä oli vähän ehkä yllätys ku en oo ihan paras maistamaan mitään uutta. Oli melkeen parempaa ku kiinalainen. Ja tarjoilijapoika näytti ihan Yesungilta <3

Ens viikonloppuna on vappu ja ollaan suunniteltu Hemin kaa omat partyt sillon tänne. Ja sit tiistaina yritetään saada liput SMTownin konserttiin Pariisiin kesäkuuksi. Se olis niiiin hienoa päästä sinne. Mun Japaninmatkakassa hupenee pikkuhiljaa XD Täytynee keksii sitä varten sit jotain uutta, ku mua ärsyttää säästää matkaan, jonka toteutumisesta ei oo tällä hetkellä mitään takeita, kun voin käyttää rahat matkoihin, joiden toteutuminen on jotenkin todennäkösempää tai tuntuu jotenkin realistisemmalta.

Ei muuta tällä erää.

3 kommenttia:

  1. Voi kauheeta ihminen mitä mä oon sulle tehny :D
    Kengät on kyl hienot, sitä ei voi kiistää, haiseeko e melissoilta ja plajon ne oli Helsinki 10:ssä? (Ja on iha hyvä etten tullu teidä mukaa @_@)
    Ja kiva kuullä että RÄKÄ! bileet oli kivat :3
    Mä pelailin koko pääsiäisen Annan kaa kahestaa pokemonii ku kaikilla muilla oli jotain muuta ja kun kävin kattoossa Meimeitä ni se ei tuntenu mua ees TuT

    VastaaPoista
  2. Kyllä ne haisee melissoilta ja samoin koko eteinen aina ku tuun ovesta sisään :) Ne oli 169 euroa siellä.

    VastaaPoista