keskiviikkona, huhtikuuta 20

Ajan vietettä Emmin kanssa

Oon väliaikasesti oranssi!
Vähintään huomiseen, mahdollisesti perjantaihin asti. Perjantaina tulee taas ruskeeta, koska oranssi ei sovi mun lauantaisten vaatteiden kanssa. Sanoinko muuten et mennään lauantaina Helsinkiin ja AnnyeongPartyihin. No nyt sanoin.

Emmillä on raitoja.
Nimettiin ne kaikki. Niitä on kahdeksan ja tuo joka parhaiten näkyy kuvassa on Jin. Loput on Yamapi, Yuh, Taemin, CL, Minzy, Dara ja Bom. Hönssi ei suostunu tulee raidotettavaksi :( Mokomakin. Se olis voinu nimetä yhden niistä Bon Joviksi ja toisen vaikka Justin Bieberiksi.

Tulee muuten jännii kuvii ku yrittää kuvata webkameralla niin et seisoo videotykin edessä:
Mulla tanssii pienii korealaisii päässä... Tääl on kyl ihan parhaat valot kuvaamiseen... Ai ei vai o_O

Näiden hyvien ideoiden lisäks oon tuhlannu ihan kauheesti, tai en tuhlannu ehkä, mut mun Japanin reissu säästöt on vähän huvennu ku tuli tota Berliinin matkaa sun muuta. Sit maanantaina kävin lainaa Eveltä vähän leffoja ja eka katottiin sillon Spuun kaa Laputa, jota jostain ihmeen syystä en ollu nähny vaik se on Jinseissäkin ihan varmasti katsottu. Sit eilen katottiin Ainon kaa 9 ja Gia. 9 on hyvä, mut ei niin omalaatunen kuin mitä siltä odotin. Giasta tykkäsin enemmän kuin mitä oletin. Se lesboseksi kohtaus olis voinu olla lyhyempi tai se oltas voitu kokonaan korvata jollain kiinnostavammalla.

Tiesittekö muuten et oon sitä mieltä et Lucifer MVn Minho sopis täydellisesti johki Star Trekiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti