perjantaina, huhtikuuta 15

MUN  VESSANPYTTY ON TUKOSSA JA MULLO ON IHAN JÄÄTÄVÄ PASKAHÄTÄ ENKÄ VOI MENNÄ VESSAAN KU PELKÄÄN ET SE TULVII JA HUOLTOMIES SANO TULEVANSA "JOSKUS ILTAPÄIVÄLLÄ!"


Niin, siis kissat on heittäny mun vessanraikastime vessanpyttyyn ja vetänyt sen sinne, en oo eilispäivän jälkeen päässy vessaan :(
Kaikki menee muuten mukavasti, ainoo vaan että mee kyl tartuttaan Yoshikille sen spitaalin jos Ira pääsee sinne keikalle JA MÄ EN! Tai sit tukehdun omaa paskaani kun se tulee kurkusta viimein pihalle ja jammaan Hiden kaa ihan Iiin kiusaks! PISTE


(Siis mun Ikaalisiin muutto ja perheenlisäyshän EIVÄT ole olleet yhtä tärkeitä ilmoittaa kuin nämä...MUN arvomaailmassa ei sitten ALKUUNKAAN!)

1 kommentti:

  1. Anteeksi, nauroin. Etkä tartuta Yoshikille spitaalia. Ihan liian ilkeää olisi. Ja jos tukehdut siihen paskaasi ni miten käy Nobun ja Munkin?

    VastaaPoista