tiistaina, toukokuuta 31

Paskaa

Sinne meni Shuuji lääkäriin. Kestää kuulemma pari viikkoa tälläinen kuntoutushoito. Nyt on lainassa äipän kone ja tää on ihan mahdoton. D ei toimi kunnolla. Firefoxia ei ollu (asensin, poista kyllä kun palautan), puolii mun tiedostoista ei saa auki ku ei oo tarvittavii ohjelmia (soittimen kyl asensin, ei tästä tuu muuten lasta eikä paskaa, poistan kyllä kun palautan), ei tue mitään aasialaisia merkistöjä joten kolmasosa mun tiedosto nimistä on neliöitä ja osa niistä sivustoista, joilla yleensä käyn saa odottaa sen pari viikkoa et SuperShuuji<3 palaa. Mult puuttuu kaikki uudet kirjanmerkit ku en oo muistanu kopioida niitä ulkoselle (onneks vaan puuttuu about viimesen puolenvuoden ajalta). Tälläsissä tilanteissa oon kyl hyvin ilonen et oon alkanu säilyttää kaikkii tiedostoja ulkosella. Shuujille ei jääny ku pari juttuu jotka olin just vast ladannu plus mun CV, jonka kauheella vaivalla lopultakin tein, mut en tarvii sitäkään nyt ku sain töitä ainakin täks kuuks. Se tarkottaa et kengät helloooooou XD ja vähän muutakin.

Mun Kamen Rider cossi ei kyl ehdi millään Desuun, joten päätin eilen et teen Sucker Punchin Babydollin. No teinkin se sitte tänää. Asusta puuttuu enää napit ja koristenauhat ja sit tarviin peruukin. Näin nopeesti syntyy asu kun ei tarvii muuta kuin ommella. Ei mitään tarvinnu liimata eikä maalata eikä askarrella. Nyt pitäs vaan päästä sellaseen kuntoon etten näytä ihan kauheelta siinä. Mut sitä varten voin nyt pyöräillä kun isukki sai mun pyörän kuntoon. Oon jo kävelly melkeen joka päivä, mut se on vähän ikävää ku nyt mulla on rakko kantapäässä ja se sattuu kävellessä, joten on parempi pyöräillä jonkin aikaa vaik en erityisesti pyöräilystä tykkää.

Ei muuta tällä erää. Yritän saada tän koneen tekee jotain järkevää.

1 kommentti: