perjantaina, toukokuuta 13

Jin time

Sain vihdoin mun Yellow Gold tour 3011 dvd:n. Kyl sitä ehdin odottaakin. Ja noi kannet on ihanat, hintansa arvoset kyllä mun mielestä. Itse dvd/konsertti oli voinu olla parempikin. Ihan liikaa autotunea, mikä pilas Jinin ihanan äänen, mikä mulle on aika tärkee asia, koska fanitan Jinissä lähinnä sen ääntä. Mut siisti show ja sillee. Vähän hämmentävä aina välillä, mut Jinin biisit on hyvii. Emmi kommentoi showsta heti alkuun et aika Lady Gaga. MUTTA, viiminen biisi korvas mulle kyllä kaikki autotunet ja playbackit, koska ei voi olla kauniimpaa biisiä kuin Eternal ja Jin näytti melkeen siltä et se alkais itekin itkee (tosin se näyttää melkeen aina siltä).

Olin vähän yhyy ku tulin koulusta eikä ollu postiluukusta tullu vieläkään saapumisilmotusta eikä mitään (jouduin muuten maksaa siitä 20e tulleja ku se oli jääny Vantaalle, ihan paskaa), mut se tulikin about tuntii myöhemmin suoraan ovelle. Oli muuten ehkä vähän turhan iso laatikko sisältöön verrattuna taas XD.



 (bubble bubble, bubble bubble)
( toi etukansi on vähän pelottava kun sen silmät hohtaa tuollain o_O )
 ( mut esim. tää kuva on aika ihana)



1 kommentti: