sunnuntaina, toukokuuta 8

Knock out

Oltiin eilen katsomassa Bublia ja Acid Elephantia Hyvinkäällä. Lähettiin täältä puol kolmen aikaan päivällä ajamaan Even ja Joshion ja Roopen ja Rosannan ja Ilpon kaa eka Riihimäelle, josta noukittiin Jukio ja Rudolf ja jotain kamoja mukaan ja sieltä sitten keikkapaikalle. 

En muista mihin aikaan mahdettiin olla siellä, ehkä seittämän aikaan tai vähän ennen. Pojat kokos sitten soittimensa ja kamppeensa sinne lavalle ja lähdettiin syömään lähimpään mäkkiin. Me todettiin Even kaa et me ollaan yleisö, eikä tehty kyl yhtään mitään XD Pikniköitiin parkkipaikalla ku muut roudas kamoja. 

Soittamaan pääsivät sitten puol 12 aikaan ja hyvin soittivat molemmat bändit mun mielestä. Mikkoki ehti paikalle kai jo kymmenen jälkeen vaik pelättiin et se ei ehdi lainkaan ja mä joudun korvaan sen bassossa. En oo ikinä soittanu bassoo. Se oli ollu Tukholmassa mokoma ja oli laivassa sillon ku me lähettii ajamaan täältä. 

Mä olin tänään kotona joskus aamulla kaheksalta ku tulin Mikon kyydissä takasi ja päästiin lähtee sieltä joskus kolmen aikaan vissii ja jouduttii pysähtyy pari kertaa matkalla eka syömään koska Mikolla oli nälkä ja sit nukkuu koska se meinas nukahtaa rattii ja mä en halunnu löytää itteeni mistään ojasta kiitos. 

Sieltä huoltsikalta kyllä ostin sellasesta automaatista sellasen halinallet peltirasian. Ajattelin et ku me3nnään sinne Pariisiin ni sieppaan Taeminin mukaani ja laitan sen sinne rasiaan ni saan sen huomaamattomasti kuljetettuu kotio hyllylle koristeeksi <3

Kaikenkaikkiaan oli oikeen hauska reissu. Ainoo mikä harmittaa on, että en päässy hipelöimään meen SMTown lippuja ku Jole toi ne Poriin Hemille ku ne varas meen lennot ja hotellin. Ehkä oli parempi et tekivät sen eilen ku en olis tänäänkää ehtiny vaik luulin. Oon vaan istunu mummulassa. Iskä soitti joskus puol yheltä et ne olis valmiit lähtee ja mä heräsin siihen vasta. No puin päälleni ja sit mentii. Olin kotona kaheksan aikaan. Jesh. Mut tulipa syötyy kakkuu XD

Kyllä se tuonne mahtuu :)

4 kommenttia:

  1. :D
    Kuulostaa kaikin puolin siistiltä, varsinkin poikien _koottavat_ soittimet :3
    Kyllähä tollasseesee rasiaa mahtuu muutamaki pieni kiinalaien, voi ostaa sulle joululahjaks kiinalaisterraarion ja rakentaa sinne niille pilvepiirtäjii!

    ps: ollaan kyl aika noloja ku kommentoidaan omaan blogiimme TuT

    VastaaPoista
  2. Pps. Nyt mun päässä soi CARE BEARS COUNT DOWN! 1234 >:(

    VastaaPoista
  3. Olis kyl aika siisti sellanen terraario. Sit Mei ei pääse syömään mun pienii kiinalaisia.

    Ei voi mitään ku muut ei kommentoi ni meen pitää ite.

    VastaaPoista
  4. :D Mieti niitä kiialais raukkoja ku jättimäinen Mein pää töllää niitä sen lasin läpi :D
    Se varmaan tuliski siihe sillee et vaan korvanpäät näkys eka ja ne meinis siinäs illee edestakas ja tappajahai mua sois! dun dun dun dun dun dun dun dun durrliiidurlii!!!

    VastaaPoista