torstaina, toukokuuta 19

Making Kiva part 4

Alkaa olla selvillä miten ja mistä materiaaleista tätä cossii oon rakentamassa. Ainoo mitä en vielä tiedä on et miten toteutan hanskat/kädet.
Tein eilen ton toisen nilkkajutun ja alotin ylävartalo-osan takakappaletta. Ne varmaan näyttää paremmilta sit ku ne on maalattu ja sillee.


Kyl tää tästä. Mut miks Twitter ei toimi, vai onko mun yhteyksissä joku vika?

Mun piti alkaa kattoo leffaa joskus kolme tuntii sit, mut jumituin kattoo jotain Big Bang pätkii ties mistä. Seungri on edelleen mun lemppari, GD on edelleen ärsyttävä, vaikka onkin välillä ihan hauska/viihdyttävä ja sen vaatteet on kivoi ja TOP on.....TOP. Eka se ärsytti mua tosi paljon, mut nyt se on enemmänkin pelottava. Ehkä sen takii ku oon kattonu IRIStä ja se on ehkä eka salamurhaaja hahmo, joka on must ollu pelottava, mutku se ei puhu mitään, näyttää liian nätiltä ja tappaa tyyppejä ilman et sen ilme muuttuu tippaakaan. Ja sit vaan yhdistän Topin siihen hahmoon, koska tiedän siitä itsestään niin vähän. Hämmentävä ku se on niin ilkeen näkönen, mut sit kuitenkin melkeen kiltti ja hassu kaikkien pätkien perusteella.

Ehkä nyt vihdoin alotan tota leffaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti