torstaina, elokuuta 12

Töissä ei oo mitään tekemistää~

Oon töissä ja täällä on vaan hiljasta eikä mitään tekemistä.
Meen layout pysyy tälläsenä kunnes taas kyllästytään, Ira meinaa hihkas :"IHANA!" kun se näki tän. Oon aika ylpee itestäni. HEE~
Täällä töisä toi meen vanneri ei näy, mun pitää kattoo et oonko kussu sen täysin :O

Mä luin taas tylsyyttäni tota Iin ja Lauran nukketarinablogii, (vaikka oon lukenu sen läpi varmaan 5 kertaa) Koska tykkään Iran tavasta kirjottaa.
IIIII SÄ KIRJOTAT IHAN LIIAN VÄHÄN!!!
Musta tuntuu et Iiin itsevarmuuttomuus johtuu siitä että kukaan muu ei kehu sitä ku mä, ja mäkin muka vaan sen takii et olisin sille kiva. Kyl mä kaikkii kehujani tarkotan, ei mun tatrre esittää kivaa.

Marko käveli mun selän takaa ja ihmetteli ääneen et tulilo otsikon oikeen. Tään meen blogin nimi on kyl aika...ainutlaatuinen :D Kaikilla muilla on sellanen tekotaiteellinen "kissansilmiäjakitalaenrapsutusta" mut meen blogin nimi on suorastaan sitää itseän.
Käyn kyl ostaassa karkkiii ku pääsen kotiin, hirvee himo.

Nonni, nyt lähren, moikkamoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti