maanantaina, elokuuta 16

221 BLOGITEKSTIÄÄÄ~

Oon taas töissä, tekemättä mitään.
Tää on ihan turhaa touhua!

Kattelen South Parkii ja piirtelen tulevaan tatskaani kruunua.
Huomenna kuulemma saan jotain työtehtävii...kaikki muut on lomalla paitsi toinen pomo, ja sekin jossain 4 tunnin kokouksessa eikä kerkee keksii mulle tekemistä.

Noh, kai mä tästä lähen jossain vaiheessa tapaamaan sitä Nooraa, jonka pitäs piirtää hienommaks se mun tatskaaaaa~
Siittä tulee NIIN hieno...aika iso kylläkin, en tiiä kestänkö sen tekemisen...ehkä on vaan pakko.
Pikku vikoja :DDD

Olin eilen Nakkilassa keräämässä mustikoita. 12,5 litraa saatiin kolmestaan kasaan, mä enimmäkseen kylläkin vahdin 2 lasta ja koiraa. Mut kivaa oli hiukan käydä luonnossa, vaikka aika pitkälti oltiin siinä autotien vieressä, mut eipä siitä minnekkään tarttennu lähtee ku siitä kohtaa riitti kyl ihan hyvi. Karkin ja Villen kaa oltiin siis, Ville aj meet sinne nakkilaan ja siitä sit tuli Tiina (Karkin sisko) ja Jarkko(sen mies) mukaan joiden autolla mentiin loppumatka. Olin aika myöhään kotopna, joskus puol kasilta, vaik lähettiin jo yhdeltä iltapäivällä :O

Kävin Emmin synttäreilläkin, aika silleen nopsaan kylläki, ku ne lähti kasin aikaan takasn Nakkilaan kouluun.

Eikai täss sit muuta. Koitan keksii jotain siivoomista vaikka tuolla keittiössä. MO


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti