perjantaina, elokuuta 13

Amis

Oon nyt sitten virallisesti ammattikoululainen. Vaatetusalaa opiskeleva sellainen. Koulu alkoi tiistaina. Ollaan opeteltu ompelukoneen käyttöä ja koristeltu kenkälaatikoita. Ompelukonettahan en toki osannut käyttää, en. Päätin päästä vähän vähemmällä sen laatikonkin kanssa ja jätin sen sen kummemmin päällystämättä. Maalaan siihen vaan kuvan kanteen. Se mun laatikko on musta joten maalasin sen kannen ensin valkoseks ja nyt maalailen siihen sellast lohikäärmettä ja kukkasii ku mulla oli Kiyoharu-cossissa käsivarressa, mut värillisenä. Ens viikolla kai pitäs ommella jotain neulatyynyy ja muuta pientä ja ens jaksossa päästään kai tekee housuja.

Teen palapeliä nyt tässä samalla, ku koneella on taas jotain ongelmia. Se sammu äsken ihan omaks ilokseen. Alottelin tätä ku odottelin, että aukee uudestaan. Tuli vaan kauhee himo tehdä palapeliä, vaik en yleensä jaksa keskittyy tälläsiin yhtään.

Sain jopa eilen katottuu myös Bloody Mondayn ekan kauden loppuun. Oon viimiset kaks viikkoo yrittäny saada katottuu loppuu kaikkii sarjoja mitkä mulla oli kesken niin et vaan muutama jakso oli kattomatta. Tuo oli viimeinen. Nyt voin alkaa kattoo niitä, jotka mulla on vasta ihan alussa. 

Tosin eka katon loppuun ton Hana yori dangon tokan kauden ja sit sen leffan. Ekan kauden katoin pari päivää sitte lähes putkeen. (Jaa mistäköhän tää palapelijuttu johtuu?) En ymmärrä miten jään koukkuun kaikkiin ääliöromanttiskouludraamahäröilyihin niin et ne jaksan kyl kattoo putkeen, mut en mitään Bloody Mondayta vaik sitä on moni kehunu. Se vaan oli mulle liian vakava. Ja miksi aina MatsuJun. Katoin jopa Kimi wa Petto:n vaik olin vannonu itelleni, et sitä en ikinä kattos. Ja sit viel hehkutin sitä ihan kympillä, vaik se oli harvinaisen typerä, tai sit just sen takia.

Sit oon nauranu itteni kipeeks kattomalla cartoon KAT-TUNia ja lukemalla erinäisiä juttuja esim. näitä

Mul on kuuma. Tulis jo talvi. Tai ainakin syksy niin et ilmat viileis edes vähän.

Mut nyt jatkan tätä palapeliä kun odottelen et toi seuraava jakso lataa.

PS. Tää meen uus ulkoasu on ihan älysöpö, kiitos Yuffu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti