maanantaina, elokuuta 30

Melkeen sattuu

Tuhlasin oikeen kunnolla sitten tänään. Menin ostamaan yhet sikahienot kengät, jotka maksokin sitte sikahienon verran ja ku oli päässy tuhlaamisen alkuun niin ostinpa sitten uudet farkut ja mustan neuletakinkin. Se neuletakki oli aika heräte ostos. Niitä kenkiä oon himoinnu jo melkeen kuukauden ja niitä farkkuja oon suunnitellu siitä asti ku huomasin et mun edellisissä mustissa ehjissä farkuissa on reikä kovin epämiellyttävässä kohtaa ja sitä on aika hankala korjata. Olis hiukan ylempänä ni olisivat käyttökelvottomat. Sit vuokrattiin vielä leffa ja ostettii karkkii.

Huomen kai pitäs viedä miniläppäri huoltoon, mikäli sitä ylipäätään on mahdollista/järkevää korjata ja sit haluisin käydä nuikkisella hakee vähän kankaita ku se vihdoin aukee kesäloman jälkeen.

Kamalaakamalaa, mut joskus on vaan pakko jotain uuttakin saada ja asioita korjata ja tehdä ja usein siihen menee rahaa. Koitan jos jaksaisin huomenna ottaa kuvaa niist kengist vaiks tai jotain.

2 kommenttia:

  1. Hei! Ihan näin BTW! Te ootte molemmat kutsuttu mun synttäreille! Tietoo ei oo vielä pidänkö mä synttärit kotona, vai tuunko mä kaupunkiin. Mut jos on ehdotusta missä mä pidän synttärit, niin sitä voi antaa! +mahd. nopeesti. XD

    VastaaPoista
  2. TUU ÄMMÄ MEILLE PITÄÄ NE SYNTTÄRIS!

    VastaaPoista