keskiviikkona, syyskuuta 30

OSTIN TÄNÄÄN NE KENGÄT!

Ihhahhahhaa~~
Sain kuin sainkin ostettua ne kengät tänään. Ainoo PASKA juttu täänä oli se että mekko joka ois pitäny ostaa MUCCun keikalle ei sopinu mulle...ois vaan pitäny olla laihempi?

Nojoo, ei, oli kivaa muuten, kävin Sinillä ja tehtiin ruokaa ja ninku yleensä syötiin itsemme ähkyyn ja katottiin leffaa. Leffa oli kamala.

Töissäkin olin, ei siitä sen enempää, päläpälässä on siitä ihan tarpeeks. Ira teki HIANON kakun jätskistä ja pususta ö___Ö Nylkyttää sitä jollain pantilla tossa :O Ihan hyvä vaan, paint siis, mun PSP vaan kaatuu kokoajajn syitä kertomatta, kunhah sulkee itse itsensä. Alkaa oleen vaikeeta tehä sen kaa mitään.

Ruoka oli tänään hyvää, tehtiin nuudelikeittoa possunsuikaleista NAM! Ja uunipatonkia NAM! Ja sitten söin pusuja jälkkäriks NAM!

Koska mulla ei oo MITÄÄN muuta teille nytte ni lähen menee, mua on petetty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti