maanantaina, syyskuuta 28

'ELOO~

Kai munki nyt sitte pitää jotain tehrä ku Iii niin kauhiasti nylkyttelee kokoajan tänne jotain.
Mulla oli kiva päivä KELAssa käyntiä lukuunottamatta...sain vain täytettäviä papereita kaamean kasan . . . JA löysin ihan MIELETÖMÄN hienot kengät! Vagabondin ja maksokin vaan 70e, mutta päätin et jos ne ei oo siellä enää huomenna ni ei ollu tarkotettu niitä mun ostettavaks. Toisaalta tarttisin kyllä talvikengät jajaja...
ELIKKÄ! PASKAA tänään oli KELA ja KENGÄT.
Vaatteet mulla oli ihan sika kivat tänään...kaupungilla siis, kotona mulla on ollu taas yökkärit päällä vaan kokoajan....ei sitä voi silkkisekotemekossa ja satiinivyötärökorsetissa ruokaa tehä, EI!

Nobu järjesti vesikatastrofin SAATANA! Nyt en enää musiat mitä piti kirjottaa...nnnngh.
No jokatapauksessa ostin tänään sukkiksia, mutten löytänyt sitä hametta mitä etin...löysin kyllä ne 70e maksavat kengät ja neljänkympin mekon...että silleensitten niin. PASKAA on myös se, että Iii lukee turtlesfikkejä ja mua ällöttää ;____; Vuodatukseni ällöstä saksalisesta sedästä voitte lukea päläpälästä (se toinen blogini), nyt meen harjkotttamaan kohta Housea, eli nukkuun sohvalle ja olemaan ajamatta partaani aamulla öitä! AINII, odotan jo KIRAHVIEN esittelyä, ne kun on ihan PARHAITA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti