tiistaina, kesäkuuta 28

Vähän myöhäistä juhannusta

Ei me mitään ihmeempiä tehty. Mä olin Even ja muutaman muun kaa meen porukoilla grillaamassa. Siinä kaikki. Oli kyl hyvää ja ihan mukavasti kului juhannus siinä istuskellessa. 

Tänään on tapellu netin kaa ja lopulta maksoin vitusti siitä et Elisan heppu tappeli sen kuntoon mun puolesta. Mut nyt pitäs toimii. Sain paremman nettitikunkin, tai sanoi ainakin et toi on parempi ku se mikä mulla oli. Toivotaan. Ei ainakaan oo vielä katkassu yhteyttä itsekseen niinku edellinen teki muutaman minuutin välein.

Sit oon vähän pakannu, ku pitäs huomenna illalla lähtee ajaa Helsinkiin lentokentälle ja sieltä Berliiniin lentäen. Oon kyl ihan varma et multa puuttuu jotain, koska mul ei oo kun toi yks kassi ja sieltä ei muka puutu ku fööni ja lompakko ja pesupussi (jonka kyl laitan varmaan Mikon matkalaukkuun ku en saa ottaa pesuaineita koneeseen sisälle) mut kassi ei oo ku ehkä puolillaan. Mul on ton verran tavaraa mukana normipäivänä ja nyt oon lähös viideks päiväks pois kotoo ja en muka tarvii muuta. JOTAIN ON PAKKO NYT PUUTTUA, mut en keksi mitä. Aattelin et en ota konetta mukaan, jos vaik pärjäisin ilman ja saisin luettuu tota yht kirjaa, joka on ollu kesken jo jonkin aikaa.

Pari random kuvaa jussista ku sain Eveltä. Oon liian laiska pienentää niit kaikkia.

Ollaan Mein kaa melkeen samiksii. Molemmil iso pää XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti