maanantaina, kesäkuuta 6

Eka työpäivä takana

Tiesittekö että inhoan lapsia. Onneks mun ei tarvii olla niiden kanssa pahemmin tekemisissä. Mut on sentään jokseenkin siistejä lapsia tuolla. Mut eipä siellä mun tarvii kauaa ees olla. Tää kuu vaan. Ja tällä viikolla enää vaan huominen, koska ylihuomenna on lähtö PARIISIIN! 

Oon jo miettiny melkeen kaikki vaatteetkin valmiiks. Jotain pientä saattaa vielä muuttua ja kengistä en oo ihan varma ku mua vähän epäilyttää, että kannattaako mun ottaa neljiä kenkiä neljän päivän reissulle. Jotenkin tuntuu et kahdet tai kolmet saattas riittää. Järkevintä olis jättää rokkiponit kotiin, mut mun niiiiiin tekis mieli ottaa ne <3 Ja oon kuitenki kävelly niillä. Kävelin Lontoossaki koko päivän sillon ku ne oli just ostetut ja nyt ne on vähän pehmenny eikä satu lainkaan niin paljoo. *Nyyh* Täytyy miettiä. Ne ei ehkä oo kaikkein käytännöllisin kenkävalinta, mutkuuuuu...

Tänään mennään vielä Even kaa kattoo X-meniä leffaan. Toivotaan et on ihan menevä pläjäys sekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti