lauantaina, maaliskuuta 12

Meidän pitäs kuulemma alkaa kinaamaan Iran kaa täällä blogissa :O
En mä tykkää kinaamisesta...paljoo.

Mä oon alkanu näkee ihan hulluja unia :O Viimeyöä mm. juoksin kalaholman pururadan läpi johonki random taloon johki juhlii, lähdin sieltä autolla ja tiputin itsei liikkuvasta autosta penkalle. Olin ihan haavoilla ja verta oli jokapaikassa ja menin läheiselle pellolle nukkumaan ja pelkäsin et muurahaiset menee mun haavoista sisään ja syö mut/tekee mun sisälle pesän.
Tai toisaalta "ai mitenniin alkanu!?" Ainahan mä oon nähny ihan vitejä unii :D

Noniin ja nyt voin sitten paljastaa tämänkin kun on lähes varmaa tämä juttu

EIKÄ VITTU OO TOTTA!!!
EI OO TEHNY TÄTÄ PITKÄÄN AIKAAN MUT YT POISTI TAAS UOLET TEKSTISTÄ JA MUN PITÄÄ LÄHTEE, EN KERKEE KIRJOTTAA UUDESTAAN! KIRJOTAN KU TUUN KOTII
VOI SAATANAPERSEENHELVETTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//Editto//

Eli siis sain kämpän Ikaalisista! Ja mahdollisen työpaikan Tampereelta, työhaastattelu on 2 viiko kuluttua (meinasin laittaa hymiön, mut se ois ollu tälläne:  :)  :/  :(  :'(  :D )
Asunto on 42 neliön tupakeittiöllinen ja saunallinen rivitaloyksiö, vuokra on sellaset 361e/kk. Töihin menisin feissaamaa Treelle, mut sen näkee sit et tykkäänkö siitä vai haenko Ikaalisista jotain muuta.

Olin kattoossa "pintandwefall":ia Kinossa. Kiitos Kino, meni turhaan yli 10e rahaa, sillä ovessa ei lukenut mitään, lipumyynnissä ei sanottu mitään eikä paikka jossa on alle 20 ihmistä sanonu MULLE mitää siitä et keikka on PERUTTU! Ja siitä oli laitettu ilmoitus !NETTIN! 2h ennen keika alkua...
Nyt sitten kommentoitte KAIKKI jotka katsovat netistä keikkatietoja ene keikkaa samaa päivää, jos on varma siitä että on menossa, paikasta, ajasta, lippujen hinnasta ym. oleellisesta. En mä ainakaa katto :O Alko vaa herätä kysymyksiä ja epäilyjä kun ihan random ukkobädi nousi lavalle ilmotetun lämppärin jälkeen. Tekstattiin Sallille joka oli kipeenä kotona et  mitä tapahtuu, onko bändejä tullu lisää? niin Salli vastaa et netissä lukee et keikka on peruttu. Ennakkoon ostetuista lipuista sai rahansa takasin, mutta me joille ei oltu kerrottu MITÄÄN peruuntumisesta ei saatu ku hyvän illanjatkon toivotus :( 
Kyllä aina ennen on ollut lappu ovella jos joku on lopuunmyyty tai peruttu!
No, menin sit Arvolle pelaan Megamanii, Streetfighterii ja TMNT pelii (ja kyllä, ne kaikki oli alkuperäsii NES/Nipa64 pelejä) ni tuli vähän parempi mieli.

Kävin mummun kaa Torerossa syömässä, ja oon saanutsiellä 2 kertaa hyvää ruokaa (kummallakaa keralla EN syöyt lihaa) jote aivan turha tulla mussuttaa et iellä saa huooo ruokaa. Kahteen hyvään omaan kokemuksee luotan enemmäku muiden 200 huonoon! Palvelu oli nopeeta ja toimivaa ja sangria oli hywääää~

Kai tää oli taas tässä, niille joita kiinnostaa ni tatuointiaika on 29 päivä ja muutto 1.4. 

Heippa, ootte muruja. T: Mä *puspus*

Täs on vielä lista mun lemppari Pawf videoista:
(Niitä videoita on paljon, ku tytöt päätti tehä uudelle levylle KAIKKII biiseihin videon. Käykää kattoossa kaiki !TÄSTÄ!)
King of all the animals (meno on HUIKEE ja tytöt on söpöj :3 NAURATTAA!)
Oyster boy (Sexyy~ :D )
Hero sounds (Tässä o jotain tosi aitoa ja helppoa käsittää...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti