perjantaina, marraskuuta 12

Nyoo

Pitäs vaihtaa vaatteet ja lähtee kirjastolle.

Menin eilen ihan liian aikasin nukkumaan ja heräsin varmaan kolme tai neljä kertaa sen takii et luulin et oon nukkunu jo ihan liikaa ja pitäs jo nousta. Olin oikeesti nousemassa ylös ja lähtemässä kouluun kolmelta yöllä. Sit tuijotin kelloo ihan ihmeissäni et onkse pysähtyny vai miks se näyttää niin vähän ja tarkistin vielä toisesta kellosta et se on oikeesti kolme vasta. 

Koulussa meinas mennä hermot ku ei meinannu mun hommat lainkaan onnistuu ja jouduin purkaa ties kuinka monta saumaa ja tekee uudestaan. Ei niin että se vaikuttas kauheesti mihinkään ku se on sellanen oma lisätyö ku oon vähän edellä. Toi on oikeestaan kai kolmas lisätyö tän jakson aikana. Mut opeinpa jotain uuttakin siinä tehdessä.

Sunnuntaina pitäs päästä Helsinkiin. Ja mun cossin paita ei oo vieläkään valmis vaik siitä ei puutu kun kuva mikä mun piti tehä keskiviikkona, mut en jaksanutkaan. Pitää tehä se tänää sit ku tuun sieltä kirjastolta.

Mun piti laittaa kuvia, mut en oo saanu niitä koneelle vielä ja nyt pitäs ladata kamera näin by the way hyvä kun muistutit, eiku...  noin.

Ostin Donatellon. Laitan siitäkin kuvan sit joskus tässä kun kerkeen.

Joker - Yurusarezaru Sousakan oli muuten aika hyvä sarja. Tuli vähän kesympi versio Dexteristä mieleen.

Mut jos nyt menisin vaihtaa niit vaatteita ja pakkaa vähän kamoja mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti