sunnuntaina, kesäkuuta 27

Tiettekö

Tänään viimeistään sain selvyyden siitä et nukku-Matti hiettää kaikille muille uni-hiekkaa ja mulle LSD:tä :DD Kursivoin ton unen jossette jaksa lukee sitä ni tiedätte miskohtaa se loppuu ^^''

Näin unta et olin jossain puistotoimella paperitöissä ja siinä oli site muutama päivä ihan tavallista työntekoa. Suurin osa niistä tyypeistä muistutti hämärästi REBORN! hahmoja...
Sitte yks päivä ku tulin töistä ni Helinä halus hakee samaa paikkaa töihin ni jäjestin sille työhaastattelun. Ku mentiin sinne ni helinä vaan askarteli jotain feeniks lintua pahvista eikä saanu töitä koska ei keskittyny haastatteluun ja mä jouduin takavarikoimaan sen feeniksin ja lopun pahvin mun mappiin. Siitä hyvästä että mun kaveri epäonnistu mä jouduin hiekottaan jalkakäytäviä ^^''. Seuraavaks tuli sellanen niinku animeissa puolessavälissä ennenku manokset tulee. Siinä oli kaks mun työkaverii haalarit päällä, ne oli kaksokset ja näytti ihan Rebornin Spannerilta (kaks Spannerii, mikä unelma :o~) ja ne sössi jotain kahvinkeittimen kanssa ja loppujen lopuks ne joi samasta teekupista...sain sellasen kauheen fanityttökohtauksen siinä kohtaa. Sit mun äiti halus johonki mun vanhaan kouluun töihin joten lähdin reippaana tyttönä viemään äitiä kouluun. Me hypättiin junaan, joka liikku niinku bussi lopulta ikaalisten keskustassa ja mun oikee työkaveri Jarno ajo sitä. Istuin siinä edessä ja vaihdoin hanskoja kun olin ihan hermostunu kun en tienny missä kohtaa pitää pysähtyä. Sitte näin jonkun naisen joka oli myöhästyny junasta ja juoksi meidän perässä, sanoin siitä kuljettjalle ja se pysäs ja päästi naisen kyyttiin. Sit ku se nainen oli päässy kyytiin mä huomasin et mulla oli vieläkin se feeniksipahvi tallella ja mietin että mistäköhän se pahvi on. Sitte mun eteen ilmesty vaihdekeppi ja mä sanoin kuljettajalle et "oks tää sellanen apukuskipaikka" ja se vastas "nii varmaan". Sit äiskä paino nappii ja me päästiin melkeen koulun pihaan. Sieltä pihasta käveli pois sellanen Organization VIII kaapuun pukeutunut tyttö ja aattelin eka et se on cossi, mut oikeesti se olikin vaan sen ulkotakki joka oltiin tehty sen näköseks. Mut kun päästtin siihen pihaan, siellä oli kaikkii hienoja liukumäkiä ja kiipeilytelineitä aikusten kokosina ja niissä oli kaikkia ihania kirkkaanvärisiä maskotteja sun muita juttuja :O
Siellä pihalla oli TOSI paljon cosplayereita ja suurin osa oli oikeesti ihan mielettömän hyviä, ihan ku yhen ison conin pahaat cossit olis laitettu samalle pihalle. Olin ihan hukassa siinä pihalla eikä meidän äiti kuunnellu joten jouduin huutaan sille et "tää on umpikuja!" ja se valitti mulle et mä huudan sille niinku Tinja. Kun me hässäköitiin siinä ni siitä tuli ohi yks Squall cossari ja mä sanoin sille: "Tosi hieno cossi!" ja se vastas "Hyvä tussi!!!"D: Tajunnu yhtään mitä se tarkotti. Sitte kun päästii sellasseeseen paikkaan siellä koulun pihassa et tunnistin paikan ja tiesin et mihin mennä ni mun puhelin soi ja heräsin ihan kesken unen.

Karkki soitti ja pyys syömään. Sit ku oltiin sovittu et nähään ~20 min. päästä ni taustalla huutaa Ville ettei se oo vähään aikaan lähössä mihinkään, joten siinä sit puin ja touhuilin kaikkee. Kakin kanssa tuli taas parannettuu maailma, kaikkien ihmisten parisuhteet ja vähän omia ja muiden vanhempia :D

Hmm...mitä muuta mun piti...ainii, kun tulin kotiin, Ira kylvetti vessassa lenkkareita :O
Toiset ompelee cossinsa, Ira kylvettää kenkiä cossia varten :D Käskin sen laittaaa kuvan myöhemmi, kattoony tapahtuuko.

Kiyoharu on aina vaan yhtä ihana...luin sen blogii tänään aika pitkästä aikaa (tai siis katoin kuvia, en mä osaa sitä lukee, harmittaa kyl.) ja se on alkanu laittaa itestään sellassii teinipeilikuvii missä sen kamerakännykkä on sen naaman edessä :D Ihan peilipelleteini tullu siitäkin äijästä. Mut mielellään niitä kuvia kattelee. Ihan muna pystyssä mä ainakin :DD

Jeah, ei mitään, kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa niinku sanois häkä-äiti, tulkaa Karma-rokkiin! HEIHEI~

//editto//
Ainii, oon unohtanu kertoo mun burleski esityksestä teille! Haluun siihen musiikiks akustisen vesion SADSin/Kiyoharun FINALE biisistä jonka voi kuunnella epä akustisena tästä.
Siihen tulee mm. lentoemäntä hattu ja hidasta batistini-kävelyä :DDD
Kutsut saatte myöhemmin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti