lauantaina, huhtikuuta 17

Tamtamtampereelle

Sunnuntaina. Ja tulee Közi (ehkä, toivottavasti). 

Löysin rahaa mun paypalilta tänää yli viiskymppii. En muistanu yhtään et sin oli jääny niin paljon. Ihan mukava yllätys.

Siivosin :)

Kamen Rider Kiva <3

Meen pleikkarit ei toimi :(  Aika surullista että neljästä pelikonsolista ainoo joka toimii on ikivanha NES. Mut sil voi pelat Marioo.

Islannissa räjähti. En mee ulos, koska sataa ja vessapaperi loppuu pian, koska en pääse kauppaan.

Vois kuvata nukkeja, näin vaihteeksi XD

Kalapuikot loppu :(

Hei tänään on lauantai. Meen porukoille huomenna syömään. En tarviikkaan kalapuikkoja huomenna!

Kamen Rider Kiva <3

Osaan sen tunnarin pian ulkoo ku oon kuulle sen niin monta kertaa. Latasin sen koneellekin, ja muutaman muun biisin siitä sarjasta ja oon vaan kuunnellu niitä ja nyt ne soi mulla päässä ja UUUUUh. Oon ihan Otoyan fani. Vaik Watarukin on söpö ja Nago on ihanan ääliö. Pitääkin etsiä kuvia....

Siit on muuten ihan liian vähän fikkejä. Vähän niinkun KyoXMiyavi.

En keksi enää enempää paskaa tähän.

Kuva ois kiva.

Tämä on nyt just sopiva.

Seuraavaksi googlaamaan Kouhei Takeda.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti