tiistaina, huhtikuuta 20

Lomaviikko~

Joo, oon tosiaan alottanu työt hiukan yli kuukausi sitte kulttuuritalo annankatu 6:dessa, eli Anniksella. Oli niin kiireistä tehä avaruuspasseja, eli vääntää rautalangasta yli 1000 koruu niille muksuille jotka käy siellä taikatalossa mitä järkättiin etten muka kerinny tänne kirjottaa.
Oikeesti iski vaan joku saamattomuus.
Kyseessä siis oli tosiaan Noita Nytenenän taikatalo-projekti, joka on sellanen lasten ja lastenmielisten elämysseikkailu. Se on sellanen iso talo jossa oli eri teemalla varustettuja huoneita ja niissä seikkailtiin oppaan kanssa. oli kaiken maailman jääpalatsia ja avaruusaluksia sun muita.
Kyllä mä sitä sellaset kolme viikkoo sit kokosinki. Maalailin ja ompelin ja askartelin yms.
Ja sitte sainki alkaa näytteleen. Ekat kaks päivää olin oppaana ja loput lähes 3 viikkoo olin auringon kuningatar! KAIKKEE SITÄ!!!

Nyt on lomaviikko, eikä mitään tekemistä.ollaan nobun kaa köllötely iltapäivästä asti, kävin aamupäivällä töissä ku mun täti halus tutustuu annikseen.

Höh, siinä se sit oli...kai.
Ostin ekan Titimadam koruni, ja se on pure love! Sellanen peili-kultakala riipus.

Nyt haluisin lukee jotain fikkii, mut en jaksais ettii, joten tässä eräs kaunis päivä päätin, että teen sellasen ihan MIELETTÖMÄN ison listan, mihin listaan kiakki lukemni fikit, kaikki uudet löytämäni fikit paritusjärjestykseen, sekä oman mielipiteeni jos oon lukenu sen jo. Ei oo mitään järkee puolta vuotta myöhemmin miettii et mikä se fikki olikaan missä oli EHKÄ Squall x Cloud ja se oli ihan kuolettavan hyvä, muttei muista mitään muuta. Nyt vaan alan ettii fikkejä mitä oon tässä vuosien varrella lukenu...yli puolta varmaan ei oo enää olemassakaan missään, mut ei kai se mitään.

Sitte ihan loman kunniaks voisin alkaa kattoo jotain uutta sarjaa, kun pelatakkaan en voi ku kaikki konsolit on rikki. Tai no loman ja loman, huomenna meen töihin ku siellä on joku seminaari ja lupasin auttaa siellä ja voi olla etten muutenkaan jaksa vaan kotona kökkiä. Hyvä puoli töissä olemiseessa on niiden ihmisten lisäks se että saa jokapäivä lähes ilmasta ja HYVÄÄ ruokaa!!!

Sain jonku vimman kutoo/neuloo kuvioita :O
Ihan hulluu, oon tehny lähinnä sydämiä pipoihin mut silti, ihan kummaa. Mä en nimittäin kauheesti tykkää tehä mitään erikoista.

Nonni, kävin välillä kattoossa muutaman jakson Housee, enkä keksiny mitään muuta kirjotettavaa.
Mun postaukset on tosi tylsii aina, kun mulla ei oo mitään kuvii, mut saatte nyt tyytyy siihen.
Kiitos ja anteeksi, jaujii~

//edit//
Jotain ihan kuollettavan suloista.
Ton väriset kissat on ihan mielettömän kauniita mun mielestä.
//end//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti