perjantaina, lokakuuta 7

Katson My Little Ponya

Ja syön tätä. Mulla on liput JYJ:n Berliinin keikalle ja oon niin turtunut siihen et bändit hajoo et en osaa ees olla harmistunu siitä et Ryo ja Yamapi lähti NEWSistä. Ei ollu ees mikään suuri yllätys. NEWS ei oo tehny oikeen mitään viimeaikoina ja Yamapi on tehny soolo juttuja ja Ryo on tehny juttuja Kanjani8:n kaa. Ryo sopii muutenki paremmin K8:oon ja näyttää aina ilosemmalta ku se on niiden kaa. Ja Yamapi nyt on. Odotinkin et se seurais Jinin mallia. Ei oo mikään ihme ettei NEWS oo tehny mitään jos kahta jäsentä ei kiinnosta. Mut ihan sama mulle. En mikään kauhee NEWS fani koskaan ees ollu. En tiiä kuinka niille mahtaa käydä nyt, mut ehkä ne katoo kartalta tai sit ne saa neljästään aikaan jotain oikeesti hyvää. KAT-TUNki on mun mielestä parempi viidestää tai niiden biisit ainakin on. DBSK on vähän  huono esimerkki koska tykkään sekä vanhasta että uudesta, mut ei Yunho ja Changmin kahestaan ainakaan huonompaan suuntaan menny. Anyways. Mä jatkan nyt sokeriyliannostusta. Tää sarja on aika vaaleenpunanen. Ja Rainbow Dash on mun suosikki tällä hetkellä ja sit tykkään kyl Fluttershystakin ja Raritystä kans tavallaan. Mun pitäs kattoo Buffyä, mut katon sitä sit kohta ehkä. Tää on liian koukuttavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti