torstaina, tammikuuta 13

MOI D:

Oon tässä koko viikon ollut ylitöissä.
Solmuvärjätään pöytäliinoja ja pesukoneen käyttämisessä menee niin kauan et työpäivät on 10 tuntisia, niistä 12 tuntisista puhumattakaan :/

Tälleen alko uusvuosi 2011, ensimmäinen työviikko pelkkiä ylitöitä, ja nyt kun pääsen 10min. päästä lähteen kotiin ni jatkan töitä siellä. En uskalla jäädä tänne yksin kummitusten syötäväksi :A

Mä teen Noita Nytenenälle gaala-asuun ällötyskoruja ja oon koko päivän ommellu limatoukkia helmikaulakoruun YÄK! Pitää vielä tehä linnunnokka/jalka korvikset, torakka rannekkoru ja lepakko kenkäruusukkeet :3 Kaikki on tosi kivoja tehä, ja saan varmaan jotain superhyper bonuksii ku teen tollassii töitten lisäks...N0T!

HMMHHMMM....Siinä se suurinpiirtein, aloin eilen lukeen Althalusta taas alusta. On muuten ainoo kirja jonka omistan jonka oon lueknu vaan kerran ja alottanu varmaan kymmenen mutta aina jää kesken :O
Tällä kerralla yritän onnistua loppuupääsyssä, mut sen näkee sitte.

Meidän pitäs (minä, Ira, Hemi) pitää synttärit täällä Anniksella, mut ei siitä tuu mitään jossei pikkuhiljaa aleta suunnitella. Ensviikon alussa pitäs tietää et mitä tilaa käytetään yms.

Mut nyt kyllä lähen kotiin syömään ja lukeen, ihan hirvee nälkä. MO!

1 kommentti: