keskiviikkona, tammikuuta 12

KARVOJA DX

Nobu on tosi söpö ja ihana, mut toivoisin et se ei yrittäs murtaa mun nenää tai tunkee päätään mun suuhun. Sama koskee myös Meitä, joka vois lisäks lopettaa mun hiusten nuolemisen. Mulla on ihan suihku ja osaan pestä hiukseni itsekin. Molemmat vois myös yrittää pysyy poissa mun ja Shuujin välistä. En nää lukee jos joku kissa seisoo edessä puskemassa mun naamaa. Oikeesti. Mun naama on ihan täynnä kissankarvoja :( Ei kovin hauskaa.

Täs sohvallaki on niin epämukava istuu muutenki ja sit ku joku kissa vielä tunkee väkisin sylii ni pian ei kierrä jaloissa veri lainkaa ja hyvä ku yletän näppäimistöön, mutku ovat niin sulosia etten millään raaskis häätää niitä poiskaan.

Laitettiin mulle edellis iltana valkosii kuituja. Aika kivat vai mitä. Saavat nyt olla jonkin aikaa. Ens kuun eka päivä on parturi ja pitäs taas päättää mitä haluun et tälle tukalle tehdään.

1 kommentti: