sunnuntaina, syyskuuta 5

MUNKKIIIIS!~

S E O N M U N !!!

Saan hakee sen kuukauden päästä raumalta, kun se tulee Sipoosta kasvattajansa luota.
Mut ei elämä kun se oli sulonen...silloli sellaset "amisviikset" oikee *^________^*
Ja ihanan pehmee turkki ja se oli lämmin ja TOSI kiltti :O
Vaikka olin ihan vieras sille, se istu nätisti mun sylissä kunnes päästin sen takas koppiin velimiehensä seuraan.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN malta odottaa ;__________;

Siellä oli kyl muutenki hienoo!
Ältsyn upeita kisuja oli, varsinkin ne Coonit...niihin verrattuna meen Nobu oli kyl vaan yks piaru :DDDD
Siellä oli sellanen Iranki mielestä hiano, sellanen jäänsiniharmaa uhhh~

En osaa ajatela nyt oikee mitään...paitsi et oon köyhä....ukkeli makso 350e ja noudettaessa toisen samanverran!

Nyt mun piti tehäkki jotain, mutten millään muista mitä, luen siis lisää kissafoorumeita!

3 kommenttia:

  1. Munkkis on ihana lämpöpatteri ^___^

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin kutsun sitä sit Munkiks :)

    -Senna-

    VastaaPoista
  3. Niin mäki meinaan :D
    Se oli sillon ku kävin siellä näyttelyssä NIIN nimensä näköinen etten varmaan ees osais kutsuu sitä miksään muuks! Paitsi Einoks, ku se on Miikon seuraaja ja Miikon lempinimi (siis yks niistä) oli Einari :DDD

    VastaaPoista