torstaina, syyskuuta 16

Menneitä

Ajattelin tässä heittää nää muutamat kuvat tänne, kun on pitäny jo jonkin aikaa.
Ne mun uudet kengät. Ei ehkä paras kuva, mut ainoo mitä oon ottanu.

Munkki sieltä kissanäyttelystä.

En oo tälläsiäkään laittanu vähään aikaan ku itteään on niin tyhmää kuvata. Ja vaikee. Eikä meil oo missään kunnolla valookaan. Ja arrgh.

Oon tehny koulussa kolme koristetyynyliinaa. Laitan niistä kuvia sit ku saan ne sieltä takas. Ja kaikist muistakin mitä oon tehny. En oo vaan saanu niistä otettuu järkevii kuvia.

Eilen ompelin cossia, jonka laitan Tsukiconiin mikäli lähden sinne. En oo varma vielä lähdenkö ku ohjelmasta ei oo tietoa. Mut jos en mee ni laitan sen jonnekkin muualle. Se ei oo vielä valmis mut edistyy nyt ainakin hyvää vauhtia kun isommat jutut on tehty.

Haluisin leffaan tänää, mut kukaan ei vielä oo luvannu tulla mun kaa. En ees oo varma mitä menisin kattoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti