perjantaina, joulukuuta 16

Minä ja Mei eilen

Oli tylsää ku odottelin et joku vastais mulle ja lähtis mun kaa kaupungille ni leikin web-kameran kaa.
 
Lopulta Emmi lähti mun kaa. Kierreltiin vähän kauppoja sitten ja ostin säilyketölkin avaajan koska unohdin sen ainoon hyvän Evelle joskus kesällä vissii enkä oo muistanu pyytää tai ottaa sitä takas. Ja sit ostin Hello Kitty mukin. Se oli sellanen turhake ostos XD Olisin halunnu ostaa ponin, mut päätin etten osta nyt yhtään ku en olis kuitenkaan osannu päättää minkä olisin halunnu. Sit ostin karkkii ja vispipuuroo ja jäätelöö ja karjalanpiirakoita ja omnom ja nyt voin lukee fikkejä ja syödä. Tai kattoo Buffya ja syödä, tai kattoo jotain muuta ja syödä en tiedä. Tosin söin sen puuron jo ja karkitkin on kohta loppu. Teen munavoita niiden piirakoiden kaa heti kun munat on jäähtyny sen verran et en polta sormiani kun yritän kuorii niitä. Munien keittäminen on ihan tyhmää, tykkään enemmän paistetuista. I'm rambling sorry haha. Ja vaihdan kieltäkin jo. Ei mulla muuta. Paitsi et Pura on ihan mahti-ihana bändi. Ja Junsu on kans ihana ja rakastin kovin kaikkia jotka spämmi sitä eilen Tumblriin kun oli sen ja Junon synttärit. Ja et oon alkanu tykkää Taguchista. Ei se Kamen ohi mee mut siinä on jotain hämärän sympaattista. Se on niin tyhmän ilonen. Okthxbye.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti