tiistaina, elokuuta 2

Vaatteita

Kävin kaikki mun vaatekaapit läpi tänää ja poistin kaiken mitä en oo käyttäny about viimisen vuoden aikana. Jos joku haluu tulla kattomaan noita ennen ku heitän pois/vien konttiin/vien kirppikselle ni tervetuloa tän viikon aikana. Hinnasta voidaan sopia jos jotain löytyy.
Ja tossa ei oo kun ehkä alle kolmasosa kaikesta mitä mun kaapissa oli. 


Eilenkin ostin kolmet housut lisää ja tehtiin tilausta Yesstyleen. Pakko päästä vanhoista eroon et uudet mahtuu kaappiin.

Huomenna meen ottaa yhen lävistyksen korvaan ja viikon päästä tähän aikaan oon katsomassa Gacktoa Tukholmassa.

Nyt vois katsoa Athenaa jos maltan sammuttaa ton SuJun vähäks aikaa.

4 kommenttia:

  1. Faaaak jos ois rahaa ja aikaa nii tulisin, NOI HATUT <3 varsinki toi musta.

    VastaaPoista
  2. Voin kyl säästää ton hatun sulle jos sen haluut ja pystyt vitosen maksamaan sit joskus kun pääset käymään.

    VastaaPoista
  3. Voinko mä käyttää sun mahdollista kirppispöytää jos maksan vaik puolet vuokrasta?
    Täällä kun on kirppiksiä, muttei ketää joka haluis mun kaa pitää :(

    VastaaPoista
  4. oolraito no jos vaan viittit (: tuun sit joku vklp käymään porissa ja maksan vitosen sit--

    VastaaPoista